Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg spør ikke fordi det betyr så mye med en hundrelapp fra eller til, men fordi jeg ikke vil at det skal bli urettferdig:) Dette gjelder bursdagsgave til stenevø som blir 11 og nevø som blir 14. Jeg skal gi penger
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Jeg er generelt ikke veldig opptatt av at gaver skal koste akkurat likt, jeg er mer opptatt av å kjøpe noe barna ønsker seg eller kan like å leke med. Til to på 11 og 14år som skal få penger hadde jeg gitt like mye.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg gir like mye uavhengig av alder om jeg gir penger. Om jeg kjøper gaver kan det variere litt, for da prøver jeg å finne noe som vil falle i smak for den enkelte og tenker mindre på å få det helt likt i sum.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Takk for svar:) Er egentlig det jeg også tenker altså, at det skal bli likt. Var bare redd ett sekund at den eldste ville syntes det var urettferdig i og med at han fikk mindre da han var 11 år. Når det er sagt så er begge guttene snille og takknemlige gutter så det hadde uansett ikke blitt noen sak ut av det:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 vi har en pris vi forholder oss til på de ulike, så søskenen våre får lik pris, nieser og nevøer får lik pris samt foreldrene våre får lik pris. er så stor familie og mange som reagerer om det blir forskjell,. så greit å gjøre det likt på alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå