Gå til innhold

4 dager igjen av mai, snart "vår" måned!


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Lykke til alle sammen!

Snart er det vår tur til å hilse på de små vidunderene!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja trodde jammen meg at jeg skulle få maibarn istedet for, men det ser dårlig ut nå. Helt stille på den fronten.

 

Vi bør vel lage en fødetråd etterhvert, artig å se når damene her får sine små:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Nå er det jammen like før, altså... Og jeg grugleder meg. Vanvittig rar følelse! Usj... Men vi får satse på at jeg blir såpass lei på slutten at jeg ikke gruer meg lenger:P

 

Har egentlig forventa at det skulle ha kommet et par mld om at noen av junidamene allerede hadde fått sine små gull, jeg:) Med to fødsler fra før, en etter ultermin og en før ultermin, ser jeg ikke noen trend i når denne fødselen kommer til å starte. Dersom det blir som sist har jeg bare 6 dager igjen å vente, blir det som første gangen har jeg 26 dager igjen å vente, så det blir spennende!!

 

Lykke til alle sammen! Gleder meg til å høre når dere er heldige å få treffe gullene deres og kanskje også lese noen fødselshistorier etter hvert?? Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii!! Jeg er kjempeklar for å få dette overstått. Jeg har jo prøvd å nyte rolige dager siden jeg vet jo godt at tiden etterpå blir kjempetravel, men.. nå er ryggen så vond, isjas plagene gjør at jeg må være hjemme, og jeg får noen ekle vonde stikninger i skjeden når lillegutt er turbo i magen. Så nå er heldigvis snart juni her:) Good luck to everybody!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii! No har jeg bare 12 dager igjen! kjenner meg klar til å bli ferdig med fødselen og alt det dær! så nå har jeg bare siste finpussen i huset igjen, rydde og tørke litt støv og slikt! men skal i konfirmasjon 2 juni, så satser på at den holder seg inne til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...