Gå til innhold

50/50 og andre delinger-----

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier nok ikke helt å se for meg hvordan det er å leve sånn.. Jeg er KJEMPEHELDIG som har vokst opp i ett hjem, og det har samboer også.. Og jeg håper vi aldri flytter fra hverandre heller.. vet ikke helt hva det hadde gjort med ungene..

Uansett, så er jeg veldig glad i huset mitt.. Jeg synes det er HERLIG å slappe av i helgene, og være i mine vante omgivelser.. Og ikke misforstå. jeg synes det e KJEMPEKOSELIG å være på besøk (vi er det ofte, for vi har mye familie borte)... Men det er noe med å være hjemme med sine egne ting og eget hus..

Hvordan skulle jeg ha byttet hus annenhver uke? Og ha samme "hjem" følelsen begge steder? Og uansett hvor godt mine foreldre samarbeidet, så blir det vel to ulike steder, med ulike rutiner + + uansett?

Kan ikke ungene få bo i samme hus, og så kan heller foreldrene flytte inn annenhver uke??? Hvis de samarbeider så bra.. Så slipper ungene å flytte på sine ting?

Hvor mange voksne hadde syns det var ok å flytte hus/hjem annenhver uke???

Jeg har ikke noe bedre løsning på hvordan det skal ordnes, men jeg TROR det må gjøre noe med en å måtte flytte på seg/forholde seg til så mange hus, voksne + + +? Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...