Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 HAdde en skikkelig rar drøm i natt som var veldig virkelig. Den inneholdt flere mus: en hvit musefamilie som ble drept, en grå mus og en hvit og brun mus. Disse to musene ble å drept, jeg var livredd i drømmen, hadde helt panikk. Musene skulle vært kastet i rasket, da den ene plutselig lå død i tekoppen min som jeg holdt på å drikke. Litt senere i drømmen dukket det opp en stor grå rotte. Det var blod på gulvet etter denne rotta. Noen som kan fortelle meg hva dette egentlig kan bety?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Ser det er en annen som å har lyst å tyde drømmen, så jeg dytter litt på denne jeg i håp om at det er noen som er flink til dette:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Var du i ditt eget hus eller et annet sted i drømmen?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Jeg var meg selv i drømmen ja.. Litt usikker på om vi var hjemme. Tror vi var ute på reise i et annet land
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Når man drømmer kommer beviste og underbeviste tanker frem som bilder. Følelser du har rundt opplevelser vil dukke der og lage de merkeligste historier. Denne rottehistorien var litt vanskelig og prøve og tyde. Men for meg virker det som om du er veldig stresset om dagen. Disse rottene ser ut til å være en pest og en plage og kan reprenentere stress og uorden i livet ditt. Janne
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Takk for svar Janne.. Kan vel ikke si at jeg er mere stresset enn vanlig..heheh
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Det viktigste budskapet jeg har når noen lurer på å tyde drømmer er at man ikke skal frykte at dette er advarsler eller ting som kan skje:) Det er mange som frykter og tror dette. Dette fører med seg en del unødvendig stress. Så da forteller jeg bare det jeg vet, at drømmer er tanker og følelser i bilder når du sover:) Jeg kan ofte ha slike kaos drømmer når jeg er stresset. Derfor trodde jeg det var noe slikt:) Janne
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Bra drømmen ikke handlet om hjemmet ditt . Jeg vil tro at du snart skal ut på en planlagt reise og at du underbevisst er veldig redd for uroligheter, terror o.l. Kanskje du også har litt flyskrekk? Eventuelt har noen av dine kjære en alvorlig konflikt med noen som bor langt borte, og det påvirker deg også selv om ikke du er involvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå