Gå til innhold

Barnetrygden min kom inn nå ;O)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rart....er ikke noe beveglighet i banken etter 17 på fredag.....

Skrevet

Nei vel? Jeg har også fått inn barnetrygd i dag. Den var ikke her i går kveld. Så du tar nok feil 13.13

Skrevet

Nå må du ikke sløse bort den kjempesummen med en gang!

Ut på byen eller?

Skrevet

Har hendt her også, at den har kommet inn på lørdager, men ikke sett noe til den enda. men ikke så farlig. Skal ikke noe og er heller ikke blakk. Får melding når penger kommer inn på mobilen.

Skrevet

javel, hvis dere sier det så, men er rart at de bankannsatte kan si dette,om det ikke stemmer da.....har sparebank her, og den er ikke kommet inn.

men det driter jeg litt i også, for jeg har penger jeg, og trenger ikke bt.

ano fra 13.13.

Skrevet

Nå måtte jeg ringe kontofon å sjekke. Jeg har også fått inn bt. Har DnbNor.

Skrevet

Hva er det med folk?

Det er sånne som du 13.16 som irriterer meg grønn her inne.

Må liksom bare slenge en syrlig kommentar til noe sånt. Du er sikkert en sånn type som MÅ være bedre enn alle andre, du skryter sikkert masse om hjemmelagde måltider som heller skjer sjeldent. Alt skal liksom være perfekt, mens du hjemme er en skikkelig latsabb uiten noe sosial liv

Skrevet

Jeg fikk barnetrygden og kontantstøtten inn på konto i dag kl 10.20

Har ofte skjedd at jeg har fått dette lørdgs formidag. Jeg har også dnb.

Skrevet

OOOOOIII!

Hva skal jeg gjøre med alle de pengene??Kommer de nå igjen?!

Skrevet

Med små barn og jobb har jeg ikke tid til å ha et sosialliv.

Skrevet

Du er vel av den sorten som aldri har barnevakt og som ikke trenger å pleie forholdet til samboeren/mannen og ser ned på dem som gjør det.

Kjedelig sladrekjerring kan jeg tenke meg du er

Skrevet

Veldig så du hadde behov for å psykoanalysere meg?

Skrevet

Ja, for jeg blir så himla irritert over folk som deg som alltid må hive ut av seg en spydig kommentar når det ikke er nødvendig. HVORFOR måtte du ut med den kommentaren? Føler du deg bedre etterpå ?

Skrevet

Synes det er enmule patetisk når voksne (forhåpentligvis) mennesker jubler for 950 kr eller hvor mye det er.

Skrevet

hva hvis hi har 4 unger da? Da blir det vel nærmere 4000. Det vet vel ikke vi noenting om.

Poenget mitt er at jeg ikke skjønner at voksne mennesker må hive ut slike spydige kommentarer. Det fins "fattige" folk i Norge, og er man blakk, så er faktisk 950 kr ganske mye hvis det er tomt i kjøleskapet. Hvorfor se ned på disse folkene?

Skrevet

Jeg har tre barn, så nesten 3000kr er litt penger synes jeg, selv om vi har to inntekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...