Gå til innhold

Noen som har født?


mamma-t-2-snart-3

Anbefalte innlegg

Er det noen i Juni klubben som har fått sine små? Har igjen 13 dager til termin nå, og håper det skjer noe snart. Hadde håpet på mai barn men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst ingen her i juniklubben som har endt opp med maibarn enda??;) Hadde forventa meg noen;) Selv har jeg 18 dager igjen til termin og har ingen forhåpninger om at noe skal skje enda... Eneste jeg vet er at det ikke blir julibarn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpt at jeg skulle få et maibarn, men det jeg trodde var begynnende fødsel stoppet helt opp igjen. (sånn er det vel med nummer tre, en luring)

Idag har jeg vært på føden igjen idag fordi jeg ikke sover, ble strippet og kunne tøyes til 8 cm.

Har alikevel ikke helt troen på fødsel enda....

Termin 4.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom lillegutten vår, 2 uker før termin. Ble visst en maibaby som legen min tippet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, studentpia_85!!:) Da har juniklubben startet innspurten!;) Håper alt gikk bra og at det står bra til med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere begge. Litt slitne, men formen er bra. Lillemann ligger til soling, men ifølge barnepleieren var det av en eller annen grunn vanligere når mor var 0+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere begge. Litt slitne, men formen er bra. Lillemann ligger til soling, men ifølge barnepleieren var det av en eller annen grunn vanligere når mor var 0+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...