Gå til innhold

Ørebarn.....bytte lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her på 2,5 år er ørebarn. Gikk hull på tromhinnen første gang da hun var 6 mnd. Deretter gikk det hull 6 ganger på 10 mnd. Sluttet å telle etter det...

Fikk dren da hun var rett over 1 år. De funket ikke så bra. Første var ute etter litt over 1 mnd.

Var snakk om å prøve å sette inn nye dren. (hadde væske i mellomøret) Dette bedret seg. Har vert inne 3 ganger de siste mnd. men har ikke fått sett skikkelig i ørene. Har hatt betennelse hver gang.

Hun hører veldig dårlig. Det går hull, og før hørselen er bra går det hull igjen. Fører til at hun snakker utrolig høyt. Slitsomt for alle parter. Så er hun irritabel og sur når hun har så mye vondt.

Skal inn i slutten av neste mnd. Kan jeg be om henvisning til en ny lege om han nekter å gjøre noe? Ørebetennelse med engang hun blir forkjølt, så dette er utrolig slitsomt for henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi har et ørebarn, eller har hatt (heldige som fikk dren som fungerte) Når du sier lege, regner jeg med at du mener ØNH spes? Og når det gjelder sykdom har vi opplevd flere ganger at det hjelper å få en second opinion. Noen ganger er det lurt at noen ser på barnet med nye øyner, så hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om ny henvisning til en spes. som du har hørt om, evt ring rundt til de du vurderer å snakk med de ang ventetid før dere søker om overføring. :-)

Også bare et lite tips om dere ikke har prøvd. Etter at vi begynte med homeopatmedisin til h*n ved forkjølelse har h*n til dags dato ikke hatt en eneste ørebetennelse. :-) Verdt å forsøke iallefall, for vi fikk et nytt liv med kombi behandling dren+homeopati.

Lykke til og føler med dere, det er grusomt når slikt står på.

Skrevet

Ja, ØNH spesialist:-) Tror jeg skal begynne å se meg om etter nye løsninger om han ikke vil gjøre noe. Slik orker vi ikke ha det lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...