Gå til innhold

Kjære Honningmelon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg, har nesten alle innleggene dine de siste par årene handlet om noe negativt i livet ditt. Huset ditt var ikke fint nok, men når du fikk en haug med forslag til å fikse på det, så var du ikke interessert. Du har klaget stort sett hele svangerskapet over vondter, at du er lei osv. Når babyen endelig kommer, er det ikke noe gøy, du liker ikke småbarnstiden, ammingen går ikke som det skal, babyen sover ikke som den skal, du er sliten osv.

Du framstår som ulykkelig og lite løsningsorientert. Hvis du skal bli lykkelig igjen, foreslår jeg at du vurderer terapi. Jeg er i samme situasjon som deg, hvor det meste føles kjipt. Jeg har startet med terapi, og er på vei mot et liv hvor jeg tillater meg selv å ha det bra, samt å gjøre de grepene som trengs for å komme dit. Negative tanker har utrolig stor effekt på livet, både på psyken og på kroppen.

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dtte var jo et godt eksempel på noe som burde ha vært sendt på PM. Håpte du at det skulle startes en diskusjon om Honningmelons negativitet? Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skrev dette privat.

Skrevet

helt enig 11:05. Dette er ett hovedinnlegg på grensen til trakkasering av en annen bruker. Eneste grunnen til at det ikke er over grensen og blir rapportert fra meg er at HI tror hun hjelper til.

Jeg har pratet med honningmelon både i tråder og på pm,og jeg kan ikke si hun virker hverken negativ eller lite løsningsorientert.

Skrevet

Hm, kan det være at HI ikke ville utlevere seg selv? Kanskje HI er en som ikke har vært like "gjennomsiktig" som Honningmelon, og derfor ikke ønsker at folk skal vite at hun sliter?

Hilsen ikke-HI, som likevel har gangsyn nok til å se at alt ikke alltid er ment i vond hensikt (slik du antyder)

Skrevet

Hvis HI er så redd for å vise hvem hun er så burde hun tenke litt lengre og la være å poste innlegget. Det var ikke akkurat noen nye tanker rundt hvordan man skal klare å bli mindre negativ, så Honningmelon hadde sikkert klart å tenke seg til det på egen hånd.

Et annet alternativ kunne være å opprette en ny profil for så å sende PM vi denne, hvis man virkelig følte at man hadde ord som Honningmelon MÅTTE ha for å komme seg på rett vei.

Skrevet

Enig med 11:27.

Har tenkt de samme tankene som HI ift Honningmelon. Både her og på BIM den siste tiden har det kun vært negative tråder fra henne, og jeg synes også at hun virker lite løsningsorientert. Tror også at hun burde hatt profesjonell hjelp.

Skrevet

På grensen til trakassering? Ja vel...

Jeg har ikke profil, og orker ikke å lage en hotmail for å lage en ny konto med profil kun for å sende en PM. Dessuten håpet jeg på litt støtte av noen andre, da jeg tror at Honningmelon kanskje tar det til seg på en annen måte hvis vi er flere som mener det samme.

Takk til dere som lot tvilen komme meg til gode, for jeg mente det faktisk godt. Og nei, ingen andre vet hvordan jeg har det, og jeg ønsker ikke å utbasunere det på et nettsted uten full anonymitet.

HI

Skrevet

Jeg tror det er mange som tenker som deg HI, så ikke vær redd for at alle tror du mener vondt med innlegget ditt. Håper at det ordner seg for deg også, og synes det er flott at du bryr deg om noen andre!

Hilsen førstemann som tok deg i forsvar. ;o)

Skrevet

Takk for støtten 22.29!

Det er en lang vei til lykken, men jeg er livredd for å våkne opp om noen år å føle at jeg har gått glipp av masse glede. Jeg vil ikke sitte i mitt sorte hull lenger! Jeg agerer på samme måte som Honningmelon, ved å "klage" på alt og alle, og nekte å ta i mot forslag på løsninger. Jeg har en lang vei å gå, men håper at jeg kommer fram en dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...