Gå til innhold

164 cm. høy. Vekt og midjemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 64 kilo, håper å komme meg ned til ca. 60 kilo. Jeg har et midjemål på 69 cm. Er det mye til å være så lav?

Andre på samme høyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.66 og veier 63 kg. og har et midjemål på 73 cm. Jeg fødte for 1 mnd. siden da, og holder på å komme meg litt i form. Men jeg føler meg ikke tykk, så synes du høres helt fin ut=P

Skrevet

164 cm, 56-57 kg nå men har i hele mitt voksne liv veid 60+/- 1 kg. Nå føler jeg meg egentlig litt "spinkel" særlig i overkroppen.. Vet ikke helt hva midjemålet er nå, finner ikke målebåndet:) Synes du høres helt fin ut:)

Skrevet

Jeg er 163, veier 68kg for øyeblikket og har midjemål på 81...

3mnd siden fødsel og var oppe i 85kg før fødsel...

Skal ned til ca 60kg... men tar tid :)

Synes du høres helt fin ut..

Skrevet

163 høy, veier 59 kg. Det er litt i overkant. 52-55 er bra på meg.

Skrevet

163, veier til vanlig 85 kg, midjemål på 96.

Skrevet

Er vel rimelig normalt.

Jeg er 1.69, veier 60kg og har midjemål på 69cm, så 69 cm er ikke mye. Spørs jo bygning ellers, jeg har 98-69-99 som mål, rimelig timeglass formet.

Skrevet

Av alle svarene her, så er det bare en med litt kjøtt på kroppen som svarer. Irriterer meg at det alltid er slik på dib, de tynne svarer villig vekk, mens de med litt ekstra leser og føler seg enda verre.

Men jeg forteller om meg, så ser dere at ikke alle er kjempetynne. Jeg er 162 og veier 75 kg. Midjemålet mitt er 77 cm.

Skrevet

Jeg er 163 jeg også. Veier 47..

Skrevet

163 og eier 52-53,dette er litt lite,idealvekten er ca 55. Midjemålet er jeg usikker på.

Skrevet

163 og veier 58. Midjemål på 74 så jeg føler meg feit selv om jeg kanskje ikke er det.

Skrevet

Som vanlig nesten bare "fliser" som svarer her inne...

Jeg er 164 cm og 85 kg. til vanlig. Nå er jeg 16 uker gravid og 2 kg mer, så midjemål kan jeg ikke gi deg, men det er nok uansett litt høyere enn det burde være.

Skrevet

58 kg her. trivselsvekta mi ligger på 52-53. Men så var d denne treningen og passe på hva man putter i munnen da...

Skrevet

Er 164 høy.

Mine mål er?

95-73-93

Jeg er medium timeglass. Veier 63 kg

Ønsker å gå ned et par cm og 2-3kg.

Har mye fett på magen.

Skrevet

Er en cm høyere enn deg 63 kg og 72 i midjemål - er veltrent.

Skrevet

163.5 cm høy, veier pr i dag 84,7 kg, har som mål å bli 70-75 kg.

Kroppsbygning er forskjellig, så det finnes ingen fasit på dette. Hvis jeg blir under 70 ser jeg anorektisk ut, men beinpiper stående ut over alt.

Vær som du er, lev et godt liv.

Skrevet

Jeg er 167 og veier 64kg og har et midjemål på 92cm.

27 uker på vei

Skrevet

Er 167 og veier 52-53. Midjemål... Hmmm Må måle..66 cm

Og flis meg i ræva, jeg er ufrivillig tynn og sliter med å legge på meg

Skrevet

163 cm

61 cm midjemål

50 kg

Naturlig slank og liten "ramme" litt lår, rompe og mage ;)

69 cm midje er vel ikke mye? Blir feil å sammenligne med meg, for jeg er så smal over alt.

Skrevet

Takk for alle svarene!

Stor forskjell på hvor vekten sitter ja. Derfor det er så vanskelig å sammenligne bare vekt.

Jeg vel timeglass jeg også. Hvilken type bikini kjøper dere som har timeglassfigur? Jeg liker best slike hipster eller sånne litt ned på lårene..

Skrevet

Jeg er 161cm høy, og veier ca 74kg.

Skrevet

Jeg er 160, veier 57 og har midjemål på 73 cm. er ganske rett i kroppen, skulle gjerne mer rumpe og mindre midje... men vekta er helt grei syns jeg. ikke tynn, ikke tykk. God og myk å kose med... :-) Syns hvertfall lille gutten min!

Skrevet

Jeg er 47 kg, og like høy som deg. Har ikke målbånd her. Er gravid nå da så snart blir jeg nok stor og fin :) Jeg har veldig høy forbrenning, så det er veldig vanskelig for meg å gå opp i vekt. Jeg spiser masse, trener og ser sunn ut.. Er ikke alltid vekttallet passer med kroppsfasongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...