Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Hunden hadde bæsjet på teppet i natt! Det er andre gangen på en uke.. forrige gang fant jeg dritten heldigvis først, men i dag fant mini den før meg... Han hadde smakt på den, siden det luktet bæsj av munnen hans. skyndet meg inn på badet og tørket inni med vaskeklut, men han kan jo allerede ha svelgt.. hva gjør jeg nå??? ringe legen??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Glemte å skrive at hunden må ha fått orm siden den har bæsjet inne to ganger på en uke, for det bruker den aldri å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 eh ja? uansvarlig å la hunden ha fri tilgang til der babyen sover,særlig når den har bæsjet der før...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 08:59: Hvor leste du at han hadde bæsjet der babyen sover hen? Har du dysleksi? Den dreit på teppet på stua!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 trenger ikke bli hissig av den grunn......uansett burde du ha oppdaget det før baby....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Ekkelt? JA Farlig? Neppe ) Er ikke så mye å få gjort med det nå, men om du misstenker vovva for å ha mark så ville jeg kjørt en kur for å se. Legen kan ikke finne ut om mini har fått mark nå uansett... Men om kuren viser at det er noe der så ta vare på det som måtte komme, slik at mini kan få en kur som hjelper mot akkurtat den typen ) Skit skjer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå