Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 kjente dere noe nedpress før fødselen starta? her kjennes det ut som om babyen ligger helt nede i bekkenet i dag, og klarer ikke å gå normalt. kjennes rart ut nedentil også, nesten som en urinveisinfeksjon, men tviler på att jeg har fått det over natta. er 39 uker i dag...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde ingen tegn i starten. Fødselen startet plutselig med menstrasjonslignende smerter i mageområdet. Hodet var ikke festet hos meg. Du merker det nok når fødselen er i gang. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg var plaget med nedpress i flere uker før fødsel. Måtte av og til stoppe opp når jeg var ute og gikk, fordi det stakk så fryktelig. Enkelte dager var det skikkelig ubehagelig å stå oppreist. Hjalp å gå ofte på toalettet og tømme blæren.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Ja, MYE nedpress. Men ikke som et fødselstegn, jeg hadde mye nedpress på slutten med alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Ikke så mye nedpress nei, fødselen startet helt plutselig med vannavgang og rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå