Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Heisann. Jeg er 43 og splittet men min kone i fjor sommer. Vi hadde et veldig dårlig ekteskap og forhold, Like etter traff jeg ei jente/dame og jeg ble hodestups forelsket. Tror nok hun gjorde det også. Vi var sammen som erteris og alt var helt fantastisk. Etterhvert forsto jeg at hun hadde et behov for oppmerksomhet fra menn. Kanskje litt mere enn normalt. Vi var venner på Facebook, det sto at vi var i et forhold og hun la gjerne ut bilder og meldinger om hvor fantastisk hun hadde det. Bortsett fra at jeg var aldri i bildene. Hun hadde en helg haug av mannlige venner på FB spredt rundt i landet. Jeg spurte jo om hvem de var og da svarte hun at noen få hadde hun truffet via dating nettsider (slik vi gjorde) mens flesteparten hadde hun aldri truffet. Jeg syntes jo det var litt rart og spurte om hvorfor hun var venn med menn hun aldri hadde møtt. Tilsvaret var at de ikke betydde mye for henne allikevel og at hun kunne ha de vennene hun ville. Selv så syntes jeg de var en slags trussel mot forholdet vår, en slags sikkerhetsventil for henne. Sa ifra at jeg syntes hun da kunne slette de, spesielt når hun aldri hadde truffet de. Noe annet hadde vært menn som hun hadde hatt lengre forhold til eller barndomsvenner. Tiden gikk og det var noen episoder der jeg følte snev av sjalusi, spesielt etter at hun dro på turer på danskebåten med ei venninne (fest og masse mannfolk), og det kom tekstmeldinger om natta fra menn. Spesielt en episode der hun nettopp hadde byttet mobilnummer slik at enkelte menn ikke kunne få tak i henne. Jeg spurte henne om hvordan HAN hadde fått tak i nummeret og da ble det en del forklaringsproblemer. Etterhvert fjernet hun meg som hennes kjæreste på FB også; hun ville ikke leve livet sitt der, sa hun. Hmmmmm. Enden på visa er at forholdet ikke varte, og det syntes jeg var helt for jævlig, tross alt. Hun var oppmerksom, festlig, nydelig og flott, sexen var helt topp og hun var flink med mat, noe jeg setter pris på. Har snakket med henne etterpå og hun forteller at hun trenger tid til å finne seg selv. Hun var i et langt forhold som tok slutt ikke altfor lenge før vi traff hverandre. Ble nylig venn med henne, igjen, på FB. Hun er den samme gamle. Mange, nye mannevenner, kun bilder av seg selv hvor de fleste er litt sexy og poserende. Syntes synd på henne, det at hun trenger all denne oppmerksomheten og anerkjennelse fra menn. Forholdet hennes til sin egen far er ikke bra og hun har kalt han psykopat. Der er vel der det begynner, alt sammen. Hun har også sagt at det er mange menn som vil ha "hjertet" hennes. Det ville jeg også en gang, men ikke nå. Bare synd at hun fortsetter i samme sporet og oss mannfolka blir liggende igjen på slagmarken med broken hearts. Hun liker snille, store og skikkelige mannfolk men noen ganger er vi de sarteste, på kjærlighetsfronten. Fyr løs!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Syns hun høres ut som en useriøs, overflatisk sjuske. Beklager, men jeg har ikke respekt for sånne mennesker. Jeg har 800 FB-venner, og har møtt dem alle som en. Kunne ikke falle meg inn å legge ut bilder osv til folk jeg møtte på datingbyråer, eller gi telefonnummeret mitt til fyrer jeg fester med på danskebåten. Og jeg har vært ute en vinternatt før, altså! Jeg har hatt kjærester i fleng og beundrere og whatnot, og er ikke fremmed for en one night stand i ny og ne. Men det er ikke mulig å kombinere en sånn krampesingel livsstil med å være i et forhold. Jeg tror bare du har møtt helt, helt feil dame. Håper du møter en ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå