Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 hilse og si hadet til andre voksne? og hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Gutten min sier hei og hadet til alle mennesker og dyr han ser (inkludert insekter ;-) Han er to år.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 hmmm, virker som at alle barn under 4 år er flinke å hilse og si hade. Mine var også det helt til de ble 4 år...men fra de var 4 og 5 år vil de nesten ikke hilse eller si hadet i det hele tatt. heldigvis er h*n på 7 år blitt flinkere til å si hei og hadet uten at jeg må si fra...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Nei, jenta mi på snart 3 år er veldig sjenert og ofte ikke hilse eller si ha det. Regner med at hun vokser det av seg etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Ja, jenta mi på snart 5 både hilser og sier hade. Hun er opplært til at det er normal høfflighet. Dersom hun innimellom skulle bli veldig flau og dermed ha problemer med det, så sier vi det sammen. Hun blir ikke presset til å si noe som helst dersom hun er veldig flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå