Gå til innhold

Hva synes dere om shabby chic-stilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ikke en smule oppbrukt og bakstreversk blitt? Og hva er egentlig greia med disse teite ordene og bokstavene overalt, grøsss... harrrry...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gjør meg uvel.

Hadde den bare funnets hos noen få så den var original, men det er jo så overbrukt også.

Skrevet

Syns det er ufattelig kjedelig!!

Men smaken er som baken. Heldigvis ;)

Skrevet

Synes det er sssjchabby. Trakter ikke etter å få møblene mine til å se BRUKTE ut - det klarer vi fint selv uten hjelpemidler.

Skrevet

har alltid likt stilen, men ikke så begeistret for bokstavene. synd at stilen er tilbake nå. for nå har "alle" det, og da er det liksom ikke min egen "stil" lenger, hvis du skjønner.

husker at de fleste av mine venner alltid skal kommentere det før det ble in...og det var ikke noe positive kommentarer

Skrevet

Men hva er egentlig betegnelsen på Shabby Chic ?

Jeg liker det koselig med lune farger, gjerne grå, blå og kremhvit, og det går igjen i interiøret her. Litt grove linstoffer er også fint. Orker ikke ha alt hvitt og sterilt.

Har ingen sånne bokstaver eller "utstillinger" med blomster og dill. Men jeg liker likevel litt gammeldags stil.

Er det shabby chic og ut ogås eller ?

Skrevet

lker kombinasjonen av gammelt og nytt , og at man kan pusse opp gamle møbler.. den lune stilen med saueskinn og bonderomantiske innslag.. lyskroner i taket og orkideer ;) men det skal sies at huset mitt så slik ut før alle andre også skulle ha det.. for min del er svart skinnsofa black design og børstet stål heeelt ut.. liker det ikke.. men godt man er forskjellig.. alle so mer innom synes vi har det veldig fint og det er jo koselig :) det som gjør meg trist er hvor mange sjelløse hjem det er der ute.. ingen stil eller lyst til å skape et koselig hjem.. men igjen der er vi frskjellige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...