Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 og der fikk barna servert eplejuice som var utgått på dato FOR LEEEENGE SIDEN!!! De drikker lite til selve måltidet, så jeg tok med juicen da vi gikk. Etter at de hadde drukket noen ganger sa de at de slett ikke likte den juicen (og lurte også på hvordan juice dette var!)! Jeg regnet med at dette var en slik "ikke-liker-dag" og tenkte ikke mer over det, men da jeg skulle helle ut innholdet da vi kom hjem kjente jeg stanken og det var nesten så jeg måtte kaste opp!!! Har aldri opplevd maken, for det var liksom ikke få dager siden den var utgått!!!! Nå håper jeg bare ikke podene blir syke, for bra kan det umulig være å drikke fordervet eplejuice???
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Oj, kan fort ende litt løs i magen nå ja. Men du tar vel dette videre? Ta vare på boksene og skriv en sint mail til hovedkontoret!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Usj, stakkars små! Ja, må jo det, men dette var juice fra dispenseren de har bak kassen, så jeg har ikke noe "bevis" slikt sett... Jeg har jo pappkoppene vi fikk juicen i, men er vel liten vits i å sende de noe sted da de uansett hadde kommet til å lukte like ille om så juicen hadde vært bra i utgangspunktet... Men jeg kan jo forsøke. Blæh altså, blir helt kvalm av tanken på hvor mange små det har vært der i dag og drukket den forferdelige juicen... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 hvordan vet du da hvor mange dager det er siden den var utgått? skal selfølgelig uansett ikke hverken lukte eller smake vondt, så du må jo kontakte de.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Ikke sikkert den er utgått, men kan være noe feil med holderen for juicen deres. Er du grei gir du spisestedet beskjed direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå