Gå til innhold

Hvor gammel er du, og hvilke dyr har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

28 år, har en hest og tre katter, mens samboeren har 16 kyr. Hesten har jeg satt på fôr akkurat nå mens tvinsa enda er forholdsvis nyfødt.

Ja, også har vi en skillpadde :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 år, 16 sauer, 2 hester, 14 høns, 2 hunder, 2 katter, 1 kanin, 1 minigris, kjæresten har i tilegg 2 hunder og jeg passer søster sin hund

Skrevet

37 og vi har to katter no,og akvarie fisk.men har tidl hatt flere hunder,ulike raser,flere katter,kattunger,fugl undulater,to stk,og en nynfeparkitt i bur ,kaniner,10 høner,hamster.og gullfisker...her i familien ææælsker vi DYR ja....

Skrevet

30 og har mus i kjellern som kommer å går

Skrevet

Jeg er 39 og har en bitte liten hund. Pluss hybelkaniner så store at jeg vurderer å ringe viltnemda for å få hjelp.

Skrevet

Hvordan kan man ha to og en halv hund? Er det for eller bakparten på den halve hunden du eier?

Skrevet

28 år og har en nydelig liten dansk svensk gårdshund:)

Skrevet

29år

Jeg har to hester og sammens med sambo har vi en hund, to katter og et 450liters akvarie med fisk (det er vel egentlig sambo sitt da..)

Skrevet

Har 4 akvarium: 450 l, 320 l, 250 l og 54 l.. 3 skilpadder i 320 literen. Voksen malawi i 450 literen og yngel av de i 250 l og 54 l :P Hadde og kanin når vi fikk ungen, men ikke lenger..

Kvitta meg med hybelkaninene i går, men regner med de er kjapttilbake da de trives godt her ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...