Gå til innhold

Er sushi den nye tacoen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Maaaaaange jeg kjenner som sverger til sushi på fredagskvelden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må medgi at jeg synes sushi er oppskrytt:)

 

Spiser det om jeg får det servert, men er ikke oppe i skyene når det kommer.

Liker best nakiri-sushi.. Den makien synes jeg smaker dritt.

(Og velger taco hele året foran sushi:)

Skrevet

Jeg elsker sushi, men spiser det kun på restaurant/cafe. Hadde jeg byttet ut fahitaen med rå fisk hadde det blitt ramaskrik på fredagskvelden:)

Skrevet

elsker sushi, og kunne spise det hver uke. bare synd at det blir dyrt i lengden. mine barn eeeeelsker sushi, så vi kunne like godt ha sushi istedenfor taco

Skrevet

Har jeg ikke råd til å koke/steke maten..får jeg heller sulte!!

 

 

 

Skrevet

Jeg nærmer meg 40 og er skeptisk til sushi. Takke meg til pizza og taco og hvitløksbrød :-)

Skrevet

Er veldig glad i sushi - har faktisk hatt det i kveld - men ingen rører tacoen min!

Skrevet

Veldig rare mennesker spiser det samme hver fredags kveld.

Skrevet

Hva kan man si....det er faen meg ikke mye normalt!

 

 

Skrevet

Ehh, ikke for oss ihvertfall. Sushi egner seg i beste fall som en liten forrett. Ellers har jeg rå fisk kun i akvariet.. (Jadda, er sikkert kjedelig..)

Skrevet

Jeg elsker sushi og kunne gjerne spist det hver uke, men har ikke råd, kan jo lage det selv, men synes det er mye styr og bedre på restaurant/take away. Men kanskje hadde det ikke vært like godt om jeg hadde spist det hele tiden :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i sushi, men spiser det helst som take-away til lunsj....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...