Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Maaaaaange jeg kjenner som sverger til sushi på fredagskvelden...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg må medgi at jeg synes sushi er oppskrytt:) Spiser det om jeg får det servert, men er ikke oppe i skyene når det kommer. Liker best nakiri-sushi.. Den makien synes jeg smaker dritt. (Og velger taco hele året foran sushi:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Jeg elsker sushi, men spiser det kun på restaurant/cafe. Hadde jeg byttet ut fahitaen med rå fisk hadde det blitt ramaskrik på fredagskvelden:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 elsker sushi, og kunne spise det hver uke. bare synd at det blir dyrt i lengden. mine barn eeeeelsker sushi, så vi kunne like godt ha sushi istedenfor taco
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Har jeg ikke råd til å koke/steke maten..får jeg heller sulte!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Jeg nærmer meg 40 og er skeptisk til sushi. Takke meg til pizza og taco og hvitløksbrød :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Er veldig glad i sushi - har faktisk hatt det i kveld - men ingen rører tacoen min!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Veldig rare mennesker spiser det samme hver fredags kveld.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Hva kan man si....det er faen meg ikke mye normalt!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Ehh, ikke for oss ihvertfall. Sushi egner seg i beste fall som en liten forrett. Ellers har jeg rå fisk kun i akvariet.. (Jadda, er sikkert kjedelig..)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Jeg elsker sushi og kunne gjerne spist det hver uke, men har ikke råd, kan jo lage det selv, men synes det er mye styr og bedre på restaurant/take away. Men kanskje hadde det ikke vært like godt om jeg hadde spist det hele tiden
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Jeg er veldig glad i sushi, men spiser det helst som take-away til lunsj....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå