Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Reisen hjem av Lori Lansens. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5620113&rom=MP Denne anbefales på det varmeste! Den sammenlignes med Bienes hemmelige liv og lignende bøker, men denne er seriøst mye mye bedre. Virkelig verdt pengene, eller ihvertfall en tur på biblioteket Andre som er et godt boktips i dag?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 HAR er godt boktips selvfølgelig, er vel ikke så mange som ER et boktips, hehe.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 'La meg synge deg stille sanger' av Linda Olsson. Nyyydelig, varm og rørende bok.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Tusen strålende soler. Den siste revejakta Skal begynne på Øya nå, har hørt at den skal være bra, men tung i starten.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Østenfor sol God bok om engelske kvinner som bodde i India på 20-tallet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har lest alle bøkene dere her har anbefalt, og synes alle var bra. Du som skal lese Øya, den er bra, men skru ned forventningene litt. Den er ikke så bra som man skulle tro etter all omtalen den har fått... Jeg hadde litt for høye forventninger tror jeg. Den jeg anbefalte her, Reisen hjem, er en litt annen type bok, men tusen ganger bedre enn Øya. Kom igjen da, er vel flere som har gode tips Jeg tenkte jeg skulle lese Hotellet på hjørnet av bitter og søt jeg nå, noen som har lest den? HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 The loop er suveren også leste jeg en bo som bare het veggen eller muren eller noe slikt. Handler ikke om berlin, men om en kvinne som på en måte blir "fanget" i naturen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 http://www.amazon.com/Wall-Marlen-Haushofer/dp/1573440949 "The wall"
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har lest "Hotellet på hjørnet av bitter og søt". Hadde nok litt for storeforventninger, men det er ei god bok. Ellers anbefaler jeg "drømmehjerte", "Salvadroena" og "senor Peregrino" Alle av Cecilia Samartin (tror jeg hun heter)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har lest Hotellet på hjørnet av bitter og søt og likte den veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå