Gå til innhold

Sinnsykt bra bok!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAR er godt boktips selvfølgelig, er vel ikke så mange som ER et boktips, hehe.

Skrevet

'La meg synge deg stille sanger' av Linda Olsson.

Nyyydelig, varm og rørende bok. :)

Skrevet

Tusen strålende soler.

Den siste revejakta

 

Skal begynne på Øya nå, har hørt at den skal være bra, men tung i starten.

Skrevet

Østenfor sol :) God bok om engelske kvinner som bodde i India på 20-tallet.

Skrevet

 

Jeg har lest alle bøkene dere her har anbefalt, og synes alle var bra. Du som skal lese Øya, den er bra, men skru ned forventningene litt. Den er ikke så bra som man skulle tro etter all omtalen den har fått... Jeg hadde litt for høye forventninger tror jeg.

Den jeg anbefalte her, Reisen hjem, er en litt annen type bok, men tusen ganger bedre enn Øya.

 

Kom igjen da, er vel flere som har gode tips :)

 

Jeg tenkte jeg skulle lese Hotellet på hjørnet av bitter og søt jeg nå, noen som har lest den?

 

HI

Skrevet

Pillars of the earth

Skrevet

Ikaros jenta (tror jeg den het)

Skrevet

The loop er suveren også leste jeg en bo som bare het veggen eller muren eller noe slikt. Handler ikke om berlin, men om en kvinne som på en måte blir "fanget" i naturen.

Skrevet

Jeg har lest "Hotellet på hjørnet av bitter og søt". Hadde nok litt for storeforventninger, men det er ei god bok.

 

Ellers anbefaler jeg "drømmehjerte", "Salvadroena" og "senor Peregrino"

Alle av Cecilia Samartin (tror jeg hun heter)

Skrevet

"Den trettende fortellingen"

Skrevet

Jeg har lest Hotellet på hjørnet av bitter og søt og likte den veldig godt. :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...