Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Tunnelsprenger (?) Bartender Forskolelærer Økonom Selger Lege Lærer Snekker x2 Best: lærer og snekker Verst: forskolelærer
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Verst: heisrepratør ( jeg sovnet før vi var ferdig) Best: prosjektleder i byggebransjen
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Verst: narkoman (vips, ingen yrkesgruppe men) best: student.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 vel, jeg hadde meg mest i studietiden, etter det så har jeg vel vært godt gift... men best var en som nå er eiendomsmegler. Er vel noe med det glimtet i øynene og selgerinstinktet som også hjalp på soverommet... Værst.... en gutt som var 194 cm lang, uerfaren og hadde en knøttliten tiss.. det var nesten litt humor i det... Ellers var det en jus-student som heller ikke var værst når jeg tenker meg om...han hadde også dette glimet i øyet... er noe med den sjarmen altså
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Mange studenter/skoleelever Arkitekt Selvstendig næringsdrivende eier av "feriested" Musiker/DJ Maler Selger Dørvakt Ballettdanser Hjelpepleier Yrkesmilitær Tja det var de jeg kom på. Verst var Mr. selger og best Mr. selvstendig næringsdrivende
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Ingeniør IT-ansvarlig styrmann barnehageansatt Lastebilsjåfør Avisbud sikkerhetsinstruktør Best var ingeniøren, verst var den barnehageansatte
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 oi, ja dette kan bli en artig liste...hmmm Student/elev kokk bartender musiker snekker rørlegger dørvakt stenlegger sykepleier lærer sjåfør økonom doktor sikker flere men husker ikke i farta. Den verste var stenleggeren og den beste var sykepleier.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Det må være i student tiden her også husker ikke eksakt alle, men best: kokk verst: en arb.ledig fyr som desverre er far til barna mine
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 1x arbeidsledig/lagerarbeider 1x bonde 4x IT-konsulent (eller IT-student) Både best og verst var IT-konsulenter, og de var begge mitt livs to eneste ONS...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Har blitt noen yrkesgrupper opp gjennom årene ja. Beste: Tennistrener verste: Yrkespolitiker
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Snekker Yrkessoldat Student (dataingeniør) Lagermedarbeider Lærer Lastebilsjåfør Best: lastebilsjåfør Verst: lærer *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå