Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 De skal trekke meg 3000 pr mnd! Jeg får 10000 i mnd! Eller enda mindre fra neste mnd for jeg er vikar, og får ikke jobbe så mye da... hva skal jeg gjøre? Er det mulig å lage avtale om mindre beløp tror dere? Noen som har gjort det? Vær snill og ikke sleng drit nå da...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Det går hvertfall an å sende et brev å spørre. Dokumenter inntekt og utgift, så kan det hende de er imøtekommende.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Ja, det er mulig å få mindre beløp i mnd. Ring dem på mandag og hør hvordan du skal gå frem
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Ja du kan be om mindre. Send et brev til de med dokumentasjon på dine inntekter og utgifter. Alle skal sitte igjen med nok til livsopphold i henhold til dekningslovens §2-7. Tror satsen for enslige etter at husleie er betalt ligger mellom 6-7000 kr til mat, klær strøm etc etc, mer dersom du har barn. Så har du ikke råd til 3000 kan du trekkes mindre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Dokumenter at innkomsten din er gått ned og snakk med dem. De er ofte villige til å hjelpe når de ser at mennesker ønsker å gjøre opp for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå