stjertløvetann Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Snart: deilig italiensk rødvin *glede seg*
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Pepsi max...som jeg også drikker alle andre dager..;P
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Shandy eller Claustaler lemon som det står på flaska. Snart: Chablis!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 er gravid så jeg drikker ikke alkohol, men har laget en deilig smoothie nam,,
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #22 Skrevet 27. mai 2011 Melk, he he, har nettopp spist et par skiver + gravid..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #23 Skrevet 27. mai 2011 Tar meg noen øl etter jobben i dag. Jobbet til kl 19, så jeg var passelig sliten(fysisk hardt arbeid hele tiden). Godt med øl da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå