Gå til innhold

hva drikker dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papsi max og Smirnoff Ice.

Skrevet

Snart: deilig italiensk rødvin *glede seg*

Skrevet

Pepsi max...som jeg også drikker alle andre dager..;P

Skrevet

Shandy eller Claustaler lemon som det står på flaska.

Snart: Chablis! :)

Skrevet

En knusk tørr og fantastisk hvitvin!

Skrevet

er gravid så jeg drikker ikke alkohol, men har laget en deilig smoothie :) nam,,

Skrevet

Jeg drikker vann, mannen drikker rødvin.

Skrevet

Melk, he he, har nettopp spist et par skiver + gravid..

Skrevet

Tar meg noen øl etter jobben i dag. Jobbet til kl 19, så jeg var passelig sliten(fysisk hardt arbeid hele tiden). Godt med øl da :)

Skrevet

Cola Zero med masse isbiter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...