Gå til innhold

Ultralyd - fikk dere vite kjønnet?


oktober prins

Anbefalte innlegg

Var på ordinær ultralyd på tirsdagen, og der viste det seg helt sikkert at det var en liten herremann :) Vi er så stolte! Har også begynt å handlet inn noen søte små blå plagg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var på ordinær ul, 29 april,

fikk ikke vite kjønnet =( da babyen lå me beinan i kryss =P

 

så vurdere 3D nå =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Hei hei,

 

Jeg var på ultralyd i uke 19 og fikk vite kjønnet.

Det var ingen tvil om at det var gutt. Så nå håper jeg hun har rett, for svigers har allerede begynt å kjøpe blått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd 20.mai og der var det en beskjeden baby :) Fikk ikke vite kjønn. Vurderer også 3D ultralyd, men mest for samboer og svigermors skyld, de er så nyskjerrige som det er mulig å bli . For min del synes jeg det er spennende å ikke vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær ultralyd denne uka, og så tydelig at det var en gutt.

Jeg har hele tiden hatt på følelsen av at det var en gutt, så jeg ble litt ekstra glad da jeg hadde rett :) Men det viktigste av alt var at det så ut til at han var en frisk liten krabat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har valgt å ikke vite kjønnet denne gangen!:) Vil spare spenningen til den dagen babyen kommer ut. Har en gutt fra før (3 år) og den gang fikk vi vite det på UL, så da har vi liksom prøvd begge deler etterpå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ultralyd for litt over 1 uke siden. i magen min ligger ei lita jente=D å i denne uka har hun begynt å sparke=) helt fantastisk følelse! gleder meg sånn til å møte lille tuppa mi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Var på 3d ultralyd i uke 13 og fikk se en liten gutt! Var på ny kontroll i uke 19, og der lå det fortsatt en liten gutt. Ingen tvil.. vi så den lille tuten veldig godt, ikke noen sjenert gutt vi får oss..hihi :)

 

Artig at vi begge skal ha gutt!

Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi visste at det ble gutt første gang i 2008 så jeg klarte ikke å la vær denne gangen heller, blir nok en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i dag på ul-kontroll og der avslørte legen en av hvert kjønn. Selv om vi egentlig ikke ville vite det, så er det deilig å få det bekreftet. Men uansett holder vi det hemmelig for alle rundt oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg om min kommende mann var på ultralyd i går og vi venter også en liten prins i oktober :) Helt fantastisk å se den lille <3 Vi lever på en rosa sky fortiden :) Helt herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL 31.mai! :) Fikk vite at det blir en liten gutt! :) Gleder meg over hver dag, kjenner de små bevegelsene som ''sommerfugler i magen'' og se på det fine UL bilde vi fikk i går!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ultralyd 6 mai, fant ut at vi venter en liten gutt (eller sprellemann er vel det rette å kalle han) i oktober. jordmora skulle nesten ikke fått tatt målene pga han bevegde armene og bena så mye :-) gleder meg til å møte lille gullet vårt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste jente både i uke 12 og i uke 18, gøy å kunne vite så man kan kjøpe inn litt på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, vi var det 3mai og fikk da vite at vi ventet en liten prinsesse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...