Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har hatt en kjempe tøff uke... skrev ett innlegg her om at jeg har ei på 2 mnd og en gutt på 4år. jenta sover kun 20 min av gangen og våken flere timer og surver fordi hun er trøtt... og 4åringen trasser og synes det er gøy å vekke lille søster når hun enderlig sover.... er alene hele uka, bf kommer i helgene, ringte han nå, å spurte om han var langt unna, er fortsatt over en time unna pga kø..... sa han skulle rett på biltreff.... det var vist biltreff hele helga, å han hadde lovet dem som driver det å hjelpe til..... så her sitter da jeg alene hele helga. med to unger og øynene går i kors for jeg er så sliten!!! å ikke nok med det så regner det store kjærringer så går ikke ann å være ute, så 4 åringen er ekstra hyper og maser i ett sett..... nå orker jeg ikke mer, setter på barnetv, tar med meg vesla går å legger oss i senga, så slipper 4åringen se meg grine! faen til møkka mann!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 et du, da synes jeg han godt kunne kommet hjemmom og tatt med seg 4-åringen, om han ikke gjøre det så kan du jo kjøre og levere han til han.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 4 åringen er egentlig ikke hans... han er bare stepappa. orker ikke levere han der når han er med venner osv, for han følger ikke med han... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Det hadde vært helt uaktuelt. Noe sier meg at det ikke er første gang det skjer at du blir sittende alene fordi mannen skal dyrke egne interesser? Begynn å se deg om etter en mann som klarer å se andre enn seg selv når han tenker familie. Stakkars deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Hvorfor går du med på at han ikke hjelper til verken i ukedagene eller i helgene? Hadde han denne jobben da du ble sammen med han og valgte å få unge med han?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Hvorfor i all verden valgte du å få barn med en sånn fyr?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Du har jo tre barn du. Møkkamannen bør du ta en alvorsprat med. Om dere ikke er i et forhold så søk hjelp fra andre også. Har du familie som kan hjelpe? En snill nabo som kan ta 4-åringen ut på lekeplassen en halvtime? En venninne du kan lufte tankene med? Husk at dette bare er for en periode. Livet som tobarnsmamma er ikke slik for evig. Skulle gjerne ha passet en 4-åring jeg, for jeg har en sønn på samme alder som kjeder seg masse. I morgen hadde jeg oppsøkt en inngjerdet lekeplass. Da kan 4-åringen leke, babyen sove i vogn og du kan slappe av med en kopp te på termos og en avis. Og så hadde jeg kanskje gått for mme om babyen ikke sover. Om du tror det kommer av sult da. Og kvitt deg med møkkamannen!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Nei han hadde ikke denne jobben da jeg ble gravid. Han kom hjem, dro på butikken, laga middag, la 4åringen og dro ut igjen med venner.... spurte om vi heller kunne være litt sammen å se en film, men det gadd han ikke, da kommer jeg til å sovne fikk jeg til svar.... i morgen skal han hjelpe noen kamerater hele dagen.... søndag drar han igjen og blir borte hele uka igjen...... kanskje like greit, men stakkars unga som ikke får sett den så kalte pappan mer når han er "hjemme"
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 23:09 er Hi.... fikk beskjed om at vi kunne gå en tur eller noe før han dro igjen på søndag.... vet ikke hvor lenge jeg orker dette her. blir vel ikke så stor forskjell på å bli helt alene med barna.... jeg er jo på en måte det allerede.... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Det kan nok være like greit å være alene da ja. Da vet du nå hvertfall hva du har å forholde deg til. 4-åringen har sikkert barnehageplass? Er han noe snill i det hele tatt denne mannen da... Huff stakkars deg...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 ja 4åringen har bhg plass. men han trives ikke i bhg og det er ett slit å få han dit. han blit plaget i bhg, sparket å slått av en "gjeng" i bhg daglig.... har tatt det opp med ledere og gruppe ledere i bhg mange ganger... så skjønner godt han ikke vil dit.... har den siste uken holdt han hjemme. tenkt å søke han inn i en ny bhg. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Han er snill og verdens beste når det ikke skjer noe spess i venne gjengen.... men så fort det er noe som skjer, kan han aldri si nei. vi er bra nok når det ikke er noe annet som skjer.... feks, ble vi med han forje helg ut, da måtte jeg ordne 4åringen og vesla og alt som skulle med, vogn, mat, klær osv.... fikk ca 5 min på å være klar.... seff glemte jeg maten til vesla på kjøkken benken.... så ikke dette før vi kom frem, jeg har for lite melk selv så hun får mme i tillegg... endte med at hun skrek av full hals og vi måtte dra, etter bare 20 min. han var illsint og skrek til meg inni bilen " hva slags mor er det du er!!!?? du klarer faen ikke huske maten til ***** engang!!!" resten av kvelden satt han sur på stua helt til jeg ikke orket mer, ba han dra ut med venner.... gikk å la meg og begynte å gråte som vanlig.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå