Gå til innhold

Kan man trene bort overflødig fett under svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Jeg er nå gravid 13+1, og har såvidt begynt å merke at magen vokser utover. Jeg har ikke hatt flat mage fra før, og kan vel sees på som litt kraftig. Jeg eg 163 høy og veide 73 kg før svangerskapet. (Noe jeg forøvrig gjør enda). Men siden jeg hadde litt mage som jeg akkurat skulle til å ta tak på for å få bort, før gladnyheten kommer, lurer jeg på om det forsatt er mulig å trene bort dette overflødige fettet? Jeg vet jo at magen ikke kommer til å bli mindre når, men jeg vil kun ha gravidmage om dere skjønner hva jeg mener? Noen som har vert i lignende str og blitt gravide? hvordan har det gått med dere? Tips tas imot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tren en kombinasjon av kondisjon og styrketrening for eks 2 ganger i uka, jeg trener zumba 2 ganger i uka og en time styrke/stram opp - det funker bra!

Jeg gikk opp nesten 30 kg forrige svangerskap og gikk fra 78kg til ca 105 - det er myyyyyye!

veide 92 kg 4 mnd etter fødselen, da begynte jeg med dette opplegget og er nå 7 mnd senere 13 kg lettere.

 

Nå har jeg testet positivt igjen, og er snaue 4 uker gravid. Denne gangen SKAL vekta passes nøye, og kostholdet jeg har nå skal jeg beholde. Spis jevnlig, og sunt 80% av uka - jeg lover - det funker!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er forresten 175,5 cm høy, ca 82 kg nå og har tenkt å gå ned noen kg til før jeg begynner å gå opp igjen - det går helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...