Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg er i uke 24, har de siste dagene vært plaget med magesmerter, det gjør vondt innemellom , sånn vondt at det svir over hele magen og når jeg tar på magen gjør det vondt. Også når jeg merker babyen snur på seg osv så gjør det sykt vondt.. Hva er dette
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Har ikke peiling på hva dette kan være, men har du veldig vondt ville jeg kontaktet føden og hørt med de. Bedre med en kontroll for mye enn en for lite, ikke minst slippe å gå rundt å lure på hva det er. Har selv 2 barn, men aldri vært bort i noe slikt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Hvor sitter smertene da? Kan være hva som helst. Ring føden snarest dersom du er bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå