Gå til innhold

Spm til dere som bruker mineralsminke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva merker bruker dere ?? Har hørt at ID bare minerals sine ikke er så gode siden dem inneholder noe stoffer som bismuth som visst ikke var bra for huden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelte som reagerer på bismuth, ikke alle, men selv merket jeg svie i huden etter lengre tids bruk av ID og at porene ble merkbart større.

Nå bruker jeg Tikei (Fås kjøpt på Tikei.se - billig!) og bare minerals. Synes begge de er gode. Tikei er veldig holdbar på, sitter en hel dag og man ser like fin ut, synes jeg da :)

Skrevet

Jeg bruker produkter fra hissyfit! Knallbra og inneholder høy solbeskyttelse og er ganske bra for sensitiv hud, er også vannfast. Liker ikke pudderet så jeg bruker en flytende mineral foundation. Kan få kjøpt på britique.com for ca 249,- kr.

Skrevet

mente selvfølgelig ikke bare minerals, hehe, men everyday minerals ;)

Skrevet

Påpeker at i.d og Bare minerals er det samme. Husk at mange av Bare minerals produktene som selges på nett ikke originale, da leverandør ikke ønsker å selge fra nett, men fra utsalgssteder med kvalifisert personell til å gi veiledning o.l.

Skrevet

Bruker id bare minerals jeg og er storfornøyd! :) Bruker vanlig flytende concealer i tillegg da, men jeg har aldri hatt så fin hud med sminke..

Skrevet

Har brukt id bare minerals, blir grå i fjeset osv.. Liker ikke de noe spesielt..!

Skrevet

Hei!

Jeg har vært veldig fornøyd med id sine, pleier å blande to farger for å oppnå riktig tone til alle årstider.

Nå bruker jeg Chanel sitt som også er kjempebra.

Anbefaler nettsiden feelunique.com

Skrevet

Bruker ID, kommer aldri til å bytte!

Skrevet

Bruker Glo minerals. Synes ID legger seg utenpå.

Skrevet

id sluttet med bismuth (som er et mideralsalt) for lenge siden, fordi enkelte var sensitive for dette og fikk svie i øyekrokene og sånn. Id er helt ok nå.

Skrevet

sist jeg sjekket med ID hadde dem bismuth ??

Skrevet

Jeg bruker wonder powder fra make up store. Jeg jobber med make up og har prøvd alle disse merkene, og wonder powder er det aller beste. Det var også det aller første på markedet, er bare ikke like kjent enda.

Skrevet

Liker ikke og kommer aldri til å bruke produkter fra make up store, da de er testet på dyr og inneholder mye rart..

Skrevet

Personlig syns jeg Jane Iredale er det absolutt beste for huden og det som ser mest naturlig ut på. Det er bl.a. face it salongene som har merket i norge, men jeg kjøper alt via ebay og sparer en drøss med penger. Mineralpudderet er helt fantastisk. Har også prøvd id, glo mineals, everyday minerals, youngblood osv og det kan virkelig ikke måle seg mot dette. Id liker jeg ikke spesielt godt, har ikke prøvd det siste matte puddered deres, men syns alle de andre nevnte er bedre enn id. best restultat får dere hvis dere har en god primer under og et mattende pudder enten over/og eller under. Youngblood har et som heter rice powder som er veldig bra. ellers vil jeg anbefale mineralsminke på det sterkeste, særlig nå om sommeren.

Skrevet

Du må huske på at reglene for hva som er tillatt å tilsette sminke i Norge, er strengere enn andre steder i verden.

De er litt strengere enn reglene i EU, og EU sine er mye strenger enn resten av verden.

Det kan være stor forskjell på om man reagerer på sminke kjøpt på nett, og sminke kjøpt i norsk butikk.

Mange .com butikker som selger sminke original produkter billig kjøper store partier fra land utenfor Europa.

Når det kommer til ID.

Første gang jeg kjøpte det, kjøpte jeg en startpakke i butikk i Norge, var veldig fornøyd....

Så kjøpte jeg på nett, da fikk jeg denne svien og forstørrede porer som noen her nevnte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...