Gå til innhold

Tenk litt på hva dere skriver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange her som skriver om barna sine. Og det er forståelig. Men har dere tenkt over alle de som sliter med å bli gravide (meg f.eks). Det er ikke sånn kjempegøy å lese alle innleggene om barna deres. Ganske hjerterått egentlig. Dere ville vel ikke dratt til afrika og stått der og prata om ukesmenyen deres. Tenk dere om. Ton ned babypratet! Ikke vær så egoistiske!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke en side kun for prøvere, men for mødre også. Den eneste som er egoistisk her er du.

Skrevet

Det er desverre litt vanskelig på et babyforum. Du får heller velge å ikke trykke deg inn på de trådene som omhandler barn. Du kan jo heller ikke be folk som har babyer om å holde seg vekk fra gata di, lokalbutikken eller kjøpesenteret du går på. Eller nekte venner og familie å få barn før du har fått det. Forstår godt det kan være vanskelig for deg, men det kommer til stadighet til å dukke opp babyer og babysnakk rundt deg, spesielt på et babyforum, og du må nesten lære deg å takle det. Lykke til med prøvingen videre. :)

Skrevet

og det kan være like frustrerende å være mamma som å være en prøver, man trenger en side å dele erfaringer og få råd og tips vi også.

Skrevet

det er noe som heter "skip over" hvis du ikke liker å lese/høre om barn...

Skrevet

Så vi skal ikke skrive om barna våre på ett babyforum? Hva vil du vil skal skrive om da? Motorsykler?? Skjerp deg.

Skrevet

Hvilken rett har du til å bestemme hva vi kan skrive om og ikke, HI? Er det vår feil at du er prøver? Skal vi føle skam fordi vi har fått barn og vil spørre om råd og erfaringer? Dette forumet er felles for BarniMagen og DinBaby, ergo vil det komme tråder om alskens temaer, deriblant barn. Liker du det ikke, er du hjertelig velkommen til å dra et annet sted! Til Afrika f.eks, og snakke om ukemenyen din. Makan til dårlig sammenligning skal man letet lenge etter. God bedring!

Skrevet

I og med at dette er et forum for prøvere, gravide, nybakte foreldre og foreldre i sin helhet, vil det være umulig å imøtekomme ønsket ditt.

Du bør nok finne et forum som passer for deg.

Skrevet

Sjansen for at dette er et tulleinnlegg er 100%

Skrevet

Det er lov å være litt mer fintfølende enn det der. Man kan godt ha en smule sympati i kroppen også, selv om hi ikke kan få det som hun vil i dette tilfellet. Det er unødvendig å være frekk, 15:01.

Skrevet

Klart det er sårt å lese om babyer/barn hvis man sliter med å bli gravid. Men dette er et felles forum for BARN I MAGEN OG DIN BABY! Ligger ikke det litt i navnene, syns du? Hva annet skulle vi skrive om her inne enn babyene/barna våre? Det finnes forresten en egen side for de som er prøvere. Men hva med meg som ble forlatt av mannen min da jeg ble gravid med vårt 3. barn, skal jeg be alle her inne om å slutte å skrive om hvor herlige menn de har eller bedt dem ikke skrive innlegg om dem generelt? Fordi det er hjerterått å lese om at andre har så flotte menn? Beklager å si det, men hvis du ikke orker å lese om andres barn, burde du ikke vært på et annet forum enn bim/dib? (mener det ikke frekt, altså)

Skrevet

hehe, det tror jeg også, og ble overrasket over hvor seriøst alle svarer :D

Skrevet

Den frekke her er HI som sammenligner våre innlegg om våre barn med å stå foran sultende barn i Afrika og bedrive høytlesning fra ukesmenyen. DET er langt ute på viddene.

Skrevet

Unnskyld at jeg ler litt... Men dette er jo faktisk et baby/barne-forum... Kanskje du har havnet på feil sted HI?

Skrevet

Grunnen til at jeg svarte seriøst på dette er fordi jeg håper og tror at det ikke finnes damer der ute som ikke har noe bedre fore enn å finne på falske innlegg. Det syns jeg bare er patetisk, i så fall.. Hvis noen kjeder seg så mye, gå heller en tur eller vask huset ;)

Skrevet

dette blir like dumt innlegg som "man kan ikke stole bv"

Skrevet

He he he he, seriøst?? Nei, tror ikke det.

Men sånn i tifelle: HI, finn et mer passende forum for deg. Dette stedet heter Din Baby, så sjansen for at det er overvekt av gravide og mødre her, er stor!

Tosk!

Skrevet

HÆ?

Dette er vel en siden for de som har barn like mye som for de som prøver å få barn!

Jeg for min del hadde ikke fått barn om jeg hadde kjent til helsekonsekvensene før (selv om jeg selvsagt er veldig glad i barnet mitt og hun var sterkt ønsket).

Jeg kan bli irritert på de som "kjeder" seg i permisjon osv for det er fremmedord for meg som jobbet med å overleve, men alle er vel seg selv nærmest.

Skrevet

Jeg mener HI har helt rett, og at dere i tillegg bør tenke på barnløse når dere går i byen eller i butikken. For JEG jobber nemlig i byen, og det ville vært lettere å akseptere meg selv hvis jeg ikke måtte se så mange barn. Så hold barna innendørs hjemme!

Da kan kanskje jeg også begynne å kose meg på Rimi, i Dyreparken eller i Disney Land. Uten alle disse barnevognene, det er en barnevognmafia er det!

Skrevet

Tullkjerring, dette er et forum for gravide, mødre og slitere.

Kan forøvrig si at min skatt på 9 måneder krabber rundt, sier mamma, smiler med sine to herlige tenner og har begynt å gå rundt bordet. Elsker å være mamma! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...