Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Eksen skal bli far. Når jo var sammen misbrukte han narkotika, hadde et voldsomt temprament, (slo hull i vegger og dører, skrek og dyttet meg, ødela ting) håper han har forandret seg for babyens skyld.. Er det noe jeg burde si ifra til BV om? Vil jo ikke ødelegge noe liksom, men vil heller ikke at et barn skal leve med en sånn mann hvis han ikke har forandret seg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Ville vel ventet med det kanskje? Min samboer var litt sånn for 5-6 år tilbake. Han har tom slått moren sin ved en anledning. Ikke antydning til voldelige tendenser nå. Han har ved et par anledninger blitt skikkelig forbanna når vi har kranglet og da trekker han seg stille og rolig unna et par timer i kjelleren til sinnet roer seg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Ja, burde kanskje vente og se. Ikke det, jeg kjenner han jo ikke lenger sånn. Men, får bare håpe på at han har forandret seg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Selvfølgelig skal du ikke melde fra til BV pga noe han gjorde for 4 år siden. Fy faen om jeg skulle blitt dømt som mor pga noe jeg gjorde 4 år før jeg engang tenkte på å få barn. Tenk deg om da!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Men i alle dager 17:29. Det forskjell på en enkelt episode og en måte og være på. Det er måten han var på jeg er bekymret for. Tenk deg om selv du..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Synest dette virker mer som ett sjalusiopplegg . Er det en slags hevn på eksen fordi han har funnet lykken med en annen??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Hehe.. Nei, det er det ikke. Sjalusi er en stor grunn til at jeg ikke er sammen med denne mannen lenger. Han var kontrollerende og sjalu. Så der tar du feil gitt. Jeg har det så bra som jeg kunne hatt det jeg med verdens beste mann og datter.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ville sagt ifra til bv slik at de var OBS på dette.. Bedre før en etter for å si det sånn. Om han har forandrer seg kommer ikke BV til å plage han alikevell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå