Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 har sagt til en person uten å tenke først og til hvem????
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 ser at du venter en liten til også.. *flau* hun var ikke gravid...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 ha, ha, det sa jeg til ei dame engang for mange år siden... heldigvis var jeg "bare" 12 år.... hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har ved flere anledninger kommet med spøker eller komentarer på foreldrene til folk. For så å komme på i det jeg sier det at vedkommende er død og det er maks upassende å tulle med det. Men ingen har tatt det spesielt dårlig og har skjønt at jeg ikke mente å fornærme dem.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Har sagt MASSE dumt opp igjennom. Er en slik som alltid greier å "tråkke i salaten" En av de mere kleine tinga jeg har sagt, var når en venninne av meg hadde mistet en kamerat som hengte seg selv.... Også var vi på fest å greide i flere sammenhenger å si "gå å heng deg!" ER DET MULIG!! virket jo bare så jævelig ufølsom. Greide på en annen fest å skryte på meg at jeg var proff salsa danser.... Og selvfølgelig var en av herrene der en ordentlig profesjonell salsa danser og ville ha meg til å danse... Driti ut for å si det sånn.. he he er noen år siden nå da;)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Godt at det er flere enn meg som også "snakke" først og tenker etterpå... føler meg dum noen ganger:) og jeg har tråkket i salaten etterpå. har dere noen gang opplevd å miste venner pga dumme kommentarer fra deres side? det har jeg... hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 På ungdomsskolen satt vi en gjeng jenter og snakket om legen i bygda, og jeg greide å lire ut av meg hvor ekkel, pervers, stygg...ja, dere skjønner...Har enda ikke greid å tilgi den jenta som ikke sa fra med EN gang at det var faren hennes!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Satt og snakket med 3 damer som jeg egentlig ikke kjenner spesielt godt. Hun ene forteller at hun og kjæresten ønsker å bli gravide, men hun er i slutten av 30 årene og det kan bli vanskelig. De skal til Danmark for å bruke donor i tillegg, så de ønsker å starte så raskt som mulig. Jeg vet at denne dama har et barn fra før av, men med en annen mann. Akkurat når jeg snakket med disse damene, så drev jeg og min mann på å planla å dra til Danmark, da han er steril og ikke kan få egne barn, derfor ble jeg litt ivrig, og spurte denne dama om hvorfor de måtte til Danmark for å prøve....... Joda, da kunne hun fortelle at hun var jo lesbisk........ Det hadde jeg jo ikke fått med meg i det hele tatt!! Det var litt pinlig kan man si,..... :-) Men man kan jo ikke få alt med seg heller.......:-D
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Litt på siden, men hvorfor dra til Danmark?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 "Så koselig at du har med deg faren din!". Det var mannen hennes.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 "vifte med hånda framfor ei og si hallloooo" når jeg tok hilserunden på en fest... skjønte etterpå at hun var blind..........!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå