Gå til innhold

FAEN jeg fikk ikke jobben!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn.. da fikk jeg bannet uten å si det høyt hjemme!

trenger sååårt jobb etter endt perm da jeg ikke har fast som lærer.. Ikke det at de ikek vill eha meg.. innstilt som nr 3. Så da er det bare 2 søkere til som sikkert søkte fordi de vill e ha jobben som må takke nei først..

BLÆH!

Men var vel ikke meningen at jeg skulle få drømmejobben heelt enda. =(

Får satse på å ta et fag til for å stille sterkere i u.skolen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh - hvor mange hundre jobber har du søkt siden du blir så oppgitt over å ikke få en?

Skrevet

Huff det er ikke noe morsomt å få avslag på jobb.

Jeg vet hvordan det er. Men ikke gi opp. Det blir din tur også.

Skrevet

Er noen jobber det er surere å få avslag på enn andre vil jeg tro....

Har selv blitt innstilt som nr 2 på drømmejobben. Nr 1 trakk seg selvfølgelig ikke så den måtte jeg bare vinke adjø til :(

Skrevet

Kanskje det ikke er så mange skoler der hun bor og at avslag på jobben betyr at hun må reise langt for å komme til neste skole.

Tenk litt, 13:42...

Til HI; Lykke til! Håper det ordner seg :)

Skrevet

hadde jeg bare hemmeligholdt at jeg hadde en baby, så tror jeg nesten jeg kunne fått den.

Har søkt maaange jobber, ja. men denne var fast på u.skolen. Alle de andre er vikariater. I en alder av 30 år, med 3 unger hadde det vært fint med en sikret inntekt snart. Det er i tillegg en lærerskole i området der vi bor, så det er vanskelig å få fast jobb. og vi er mange søkere.

Men men.. Har utelatt i noen søknader at jeg er i permisjon, så får satse på å glitre på neste intervju og heller si det i en bisetning..., et vikariat er bedre enn ingenting..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...