Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/jente-3-savnet-fra-barnehage-i-bergen-3504236.html Politiet lette etter jenta, men hun kom tilbake av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Fordi en treåring var vekk i hele 20 minutter, fra et sted hun burde være passet på så hun ikke kunne havne på egenhand. Mye kan skje på 20 minutter og jeg ville ikke hatt mitt barn i den barnehagen etter de klarte å miste en av flokken.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Det finnes ikke en eneste barnehage som kan garantere at sånt ikke kan skje. Ikke en. Det er ingen nyhet. Mitt barn stakk av fra barnehagen da han var fire med en kompis. De går i en fantastisk barnehage med gode rutiner og dyktige folk.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Jeg elsker barnehagen vår og har ingenting negativ å si om de ansatte. Har alltid stolt på dem, er vel derfor jeg har hatt barn der i 9 år. MEN så har det skjedd, det som ikke skulle skje. To 4 åringer tenkte de skulle stikke hjem til han ene for å leke med den nye leken hans. Barnehagen har høye gjerder rundt, har et stort uteområde. Men det hjalp lite med høyt gjerde når snøkantene var så høye at barna bare kunne spasere over. Jeg kom akkurat for å hente sønnen min, som også er en av gutta i den gjengen, da de kom tilbake med dem. Jeg ble livredd, for det kunne jo like gjerne vært min sønn som hadde blitt med. Heldigvis fant de dem veldig kjapt, han bodde ikke langt unna. Men vi fikk oss en støkk. De ansatte gråt av redsel og det var et nervepirrende kvarter. =(
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 VI har verdens beste barnehage... Og der har det vært 3 rømninger bare på 2 år. 2 av gangene var min datter innblandet. Så dere kan jo tenke dere at det kan ha skjedd mange flere ganger. Jeg får jo ikke høre om alt. Sånn er det nok i alle barnehager. De klarer ikke å følge med alle alltid desverre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Og folk påstår fremdeles at det aldeles ikke er noe skummelt med å sende barna i bhg? Skal min i bhg skal jeg sitte rett utenfor gjerdet hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Det er alltid en risiko. Som de sier i barnehagen vår, bestemmer barn seg for å stikke av, så greier de det. Sånn er det bare. Men man må bare håpe og tro det ikke skjer og at de gjør sitt beste. Mine barn får ikke gå i stor barnehage før de er 3 år. Skummelt da å. Men gutten min på 5 klarer fint å holde seg innafor gjerde.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Så latterlig. du kan fint miste ungen din selv. Alt som skal til er noen sekunders uoppmerkosmhet. Du har aldri noen garantier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå