Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg fant ut at det ble best vi gikk hver for oss.. etter jeg tok abort pga skader på fosteret, begynte vi å falle frahverandre. Vi var ikke med hverandre over 2mnd før jeg sa det var best vi avsluttet - han var veldig frekk de 2 mnd da jeg ikke orket å ha besøk.. Og det har bare blitt værre.. men etter jeg sa til han at han ikke skulle stå stille, han skulle gå videre.. har han gjort det. Han sier enda at han er glad i meg.. og prøver å få kontakt og høre hvordan det er med meg (gjennom vennene mine). Det nådde litt på grensen av drittslening.. derfor har jeg ikke kontakt mer med han..men idag kom en venninne og sa at han hadde begynt å ta kontakt å spørre hvordan det går med meg.. Så får jeg tilbakeblikk på hvordan det var å være sammen med han.. :/ Er så surt.. vil "ha" han igjen, men klarer på en måte ikke tilgi han etter det han har gjort i det siste.. Kommer meg ikke videre heller!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Synes du og han skal ta dere en lang god prat jeg :-) Alle kan gjøre dumme ting og angre etterpå :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Ja, Det som er dumt er jo at han har flyttet 40 mil bort her ifra. :/ Går selvfølgelig over nett/mobil.. men.. Takk! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå