summer85 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 hadde dere noen følelse på hvordan fødselen kom til å starte og stemte det? har hatt 2 fødsler før og hadde da ingen følelse på hvordan fødselen kom til å starte.. Men nå den siste uka, har jeg blitt så "sikker" på at fødselen kommer til å starte med vannavgang.. så er spent på hvordan den starter... =) jeg har nå 21 dager til ul termin og 6 dager til menstermin =)
trippeltopp Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg hadde ingen følelse på det med førstemann, det eneste jeg så for meg på forhånd var at det kom til å begynne på natten, og det stemte jo. Men i følge min jordmor så er man ganske enkelt disponert for at fødslene starter enten på den ene eller den andre måten.. Dvs. hun mente at dersom vannet gikk første gang, så er det også større sannsynlighet for at det starter likt neste gang.. Det finnes jo selvsagt unntak, men var ihvertfall det hun sa til meg. Og jeg krysser fingrene for at det stemmer, for jeg hadde en så perfekt start forrige gang med vannavgang etterfulgt av regelmessige rier
bhovden Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Første gang gikk vannet 2 dager før... vannet gikk på natten i ett tiden. Andre gangen så våknet jeg om natten... i ett tiden for å gå på do.. da var det akkurat som en bryter slo i kroppen... har ikke fått noe svar på hva det kan være, men selv tror jeg det må ha vært hormon endringer i kroppen, jeg ble svett og litt små uvel, men ikke noe mer, men kl halv fem samme morgen begynte riene smått... og så var vi i gang :0) Veldig spent på hvordan det begynner denne gangen..... håper bare det setter i gang snart!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå