Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Vaker dere klærne til babyen for seg selv eller sammen med alt andre?Og eventuelt hvor lenge vasket dere dem for seg selv?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Har alltid vasket dem sammen med våre klær. Hysteri å vaske dem separat.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Vasker dem sammen med resten. Det meste til babyen går på 60 grader så ser ingen poeng i å skille det fra andre ting så lenge fargene går sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 For et spørsmål... Hjernedød. Vasker ting sammen med samme farger/temperatur og that's it.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Vel... Mye mulig jeg er hjernedød, men jeg vasker babytøy alene. Mest fordi jeg har en egen skittentøyskurv hvor alt tøyet til babyen havner etterhvert som det havner til vask, og babyen har stortsett hvite bodyer, hånklær og kluter og alt det går på 60 grader og de øvrige babyklærne er stortsett blå (jada, har gutt denne gangen) i ymse skaleringer, grå eller i liknende farger. Men jeg synes også det er greit å vaske babytøyet alene siden jeg henger vårt tøy ut til tørk, mens babytøyet henger jeg inne for at det ikke skal bli "fult" av pollen og tull...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har alltid vasket alt sammen. Kan jeg spørre hva som er poenget med å vaske babyklærne separat? Mener du at deres klær er for møkkete til å bli vasket sammen med babyens, eller hva er greia? Undertøy og håndkler blir jo kokvasket separat, så jeg spør bare av ren nysgjerrighet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå