Gå til innhold

Har du noen gang slått,bitet, lugget,klypt barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,trodde det bare var barn som gjorde sånt....

Skrevet

Jeg skrev her i går at jeg har knipset 10-åringen min på munnen en gang hun banna meg opp i fjeset. Men skrev også at det absolutt ikke var mitt stolteste øyeblikk :(

Regner med du spør på grunn av alle innleggene her i går angående temaet?

Skrevet

har tatt henne hardt i armen en eller to ganger. Ikke så hardt at hun har fått merker eller noe, er ikke så hardhendt.

Skrevet

Ja, lurer pga alle innleggene i går...

HI

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Hvorfor i alle dager skulle jeg det?

Jeg er ingen helgen, og blir sint på barnet mitt innimellom, for all del. Og det har hendt at jeg har holdt henne fast for å fange hennes oppmerksomhet, eller måttet gripe hardt tak i henne for å hindre at hun hiver seg over kanten på sofaen eller stanger hodet i veggen i sinne osv.

Men å påføre barnet mitt smerte med viten og vilje? Aldri i livet!

Skrevet

Nei - hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Det hender nok at jeg kniper litt for hardt i armen hennes når jeg fjerner henne fra en situasjon der hun opptrer ufordragelig.

Skrevet

Desverre ja..:( Har skjedd i frustrasjon. Vi snakker om 2-3 ganger iløpet av 12 år. (forskjellige barn)

Skrevet

Nei, men har tatt litt hardt i for å holde dem fast, men ikke noe som kvalifiserer som voldsbruk. Hender man må holde ungene fast eller tvangsbære dem, men det er en annen sak. handler om tid og sikkerhet til tider.

Skrevet

Må legge til at jeg har vært uheldig, feks klemt fingrene til et av barna i en dør, snublet i trappa så et av barna slo panna litt. Kommet borti med en negl så de har fått et kloremerke. Men sånt kan skje alle.

Skrevet

Lugger daglig når jeg rer håret deres, men harikke gjort slik at de harfått vondt med vilje.

Skrevet

Nei! Selv om man blir sint trenger man ikke å slå eller gjøre noe annet mot barnet sitt..

Har hent jeg har slått i gulvet eller veggen for å få ut litt sinne, men aldri gått til angrep på noen av barna mine.

Skrevet

Jeg har gitt barnet mitt en ørefik en gang, og jeg angrer enda. Men der og da svartnet det helt.

Skrevet

Nei, aldri. Jeg er av den formening at jeg behandler ikke et barn med mindre respekt enn jeg ville behandlet en voksen. Om noen skulle klypet meg fordi de var sinte på meg eller bare fordi de var skadefro ville jeg antatt at det var noe galt med dem, slik tenker jeg også for barn.

Min datter er det nydeligste mennesket jeg vet og jeg har lært henne opp til å reagere om voksne gjør ting mot henne de ikke skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...