jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Lurer bare på om noen har erfaring med hotellet magic circus i paris? åssen er hotellet. vi skal dit i sommer. Åssen er det med disneyland? tror dere det holder med 2 dager i disneyland? takk på forhånd
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Hei, nå kan ikke jeg uttale meg så mye om hotellet- vet ikke om de har gratis shuffle buss til parkene? Men jeg regner med at dere allerede har bestilt hotell så skal ikke mase om andre hoteller hehe Vi bodde forresten på hotell explorer,og der var helt fantastisk nyyydelig! Kort vei til Disneyland og,veldig kort. Neste gang skal vi ligge på et disneyhotell for da får vi med inngangsbilletter i prisen. Men uansett, hotellet er nok kjempe fint:) Når det kommer til Disneyland, så er det bare helt fantastisk! Så heldige dere er som skal dit Vi var der i 3dager, og det holdt bare såvidt. Det er høysesong, og det er MASSE kø over alt, men det er verdt det altså Jeg blir helt nostalgisk av å tenke på alt. Alt er så gjennomført, og jeg kjenner jeg blir helt ivrig av å tenke på det Nå vet jeg ikke hvor gammel barnet (barna) dine er, men mine var 3 (nesten 4) og 5(nesten 6) da vi var der, og det var svært lite de ikke kunne ta. Ikke utelat den andre parken, den er helt fantastisk for barn i den alderen. Mikkes klubbhus show, toy story land og masse annet er der, så bruk ihvertfall en dag i den Disney village er og magisk, bruk kvelden der, og spis på planet hollywood, der har de fantastisk mat og en fin atmosfære. Når det kommer til middag på dagen inni parkene, så bestill plasser dagen før,eller tidlig når dere ankommer parkene. De har bestemte kontorer for det, eller bestill gjennom hotellet deres. Les på disneylandparis.com om diverse restauranter:) veldig morsomt for barna om dere velger restauranter som har figurer gåendes rundt Det er forskjellige plasser rundt omkring i parkene, såkalte meet and greet plasser hvor man får hilst på figurene:) her er det bare å presse på (så lenge det ikke er f.eks mikke mus som står foran huset sitt for her er det oppsatt kø), det er mange italienere i parken, og de er utrolig frekke!! Så hver med barnet ditt, ta med kamera og gjerne en liten bok og penn, da får barna ta bilde sammen med de og de får autografen Kjempe kjekt! For 3dager jumper tickets for fire personer betalte vi forresten 4tusen. Da kan man gå fritt mellom parkene syns ikke det var så dyrt, for her får man valuta for pengene, tro meg! Aldri mer dyreparken eller hunderfossen sier jeg bare! Det er masse nydelige butikker og bakerier på the main street og ved inngangen til studioparken. Jeg ble totalt blown away!! Så mange detaljer og masse forskjellig å bruke pengene på Fantastisk! Og man finner forskjellig ting i hver butikk:))I disney village ligger det og mange butikker, shopp gjerne de litt større og tyngre tingene der på vei tilbake til hotellet Husk å ta med en lett sekk, så slipper dere å gå og bære på alt Bruk fast pass om dere vil det, vi gjorde ikke det for vi så ikke vitsen sånn egentlig for da var vi så fastlåst på en måte Det er ikke så fælt dyrt inni parkene, men likvel så går jo engene fort Ta med filmkamera om dere har tilgang til det! Det er masse parader og show som er verdt å få med seg på film, for ikke å snakke om det magiske fyrverkeriet på kvelden:) Kos dere masse, dere kommer til å bli overveldet!!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2011 Hei Mine Takk for utfyllende svar Godt å få tilbakemelding. Vel vi er to familier. jenta vår er snart 3 år, også har andre familien med ei jente på 6 år. høres ihvertfall veldig bra ut. ja vi har bestilt det hotellet. og det går gratis busser til disneyland , men jeg tror ikke at det er så langt derfra. men kjøpte du billeter til parken online eller når du kom i parken? må man bestille plass for middag i resturantene på forhånd? det er jo mange der, sikkert derfor. gleder oss masse. tenkte å kjøpe 2 dagers billett til disneyland.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Nei de fleste hotellene ligger i området rundt, men det er likevel et godt stykke å gå Så sats på bussene, det er veldig lett å finne frem på buss stasjonen utenfor parkene,så det er ikke noe problem. Jeg kjøpte ved parken ja, der var det så og si ikke noe kø heller. Jaa, eller du kan satse på å få bord uten å bestille også, men det er ofte stapp fult på de mest kjente plassene (der figurene er),så da må dere stå i kø. Det er ikke noe stress å bestille bord altså, jeg var litt usikker på det jeg og, men det var noe av det første vi gjorde da vi kom til parkene. Ja og jeg anbefaler at dere stiller dere opp i god tid når den største paraden går, for da blir det trangt om plassen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå