cessa81 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har en sønn på snart 9 år, han har lett astma og er veldig allergisk mot katter. Han har vokst opp med katter, så dette er noe som har kommet med årene. Gitt pappan beskjed ifjor at han ikke kunne ha katt pga at sønnen vår er veldig allergisk. Han kvittet seg da med den. Men nå har han og nye samboeren skaffet seg en ny katt, og han husket ikke engang at sønnen hans var allergisk. (klikk) Må ta øyedråper og allergi medisiner når han er der. Jeg vil helst ikke at han skal være der pga katten, det trigger jo bare allergiene mer mener nå jeg. Men far bryr seg ikke. Vet ikke mine arme råd mer, klarer ikke samarbeide i det hele tatt.
nalina Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 jeg hadde ikke sendt ungen min dit for å si det sånn. når far ikke respekterer at ungen er allergisk og blir syk av det dyret de skaffet seg så får han heller skylde seg selv. hold gutten din hjemme og kos dere isteden:) går han i mot deg på dette har han ingenting å stille opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå