Gå til innhold

****oss over 30**** - Bli med på ny tråd da vel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin gjeng dette!:) Jeg er 34, har en gutt som blir 3 neste måned og er nå klar for nr 2. Tok litt tid med førstemann, så blir spennende å se hva som skjer fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen skal jobbe i en annen by ut året, så det løser seg selv:) Og orker ikke å bekymre meg når vi skal på ferie. Tokso, ecoli osv. Jeg begynner å bli gammel, så det er ikke sikkert det er gjort i en fei her heller, men håper på baby i løpet av 2012:) Så er det bare å kjøre på etter nr 2, for jeg vil ha en 3-4 barn tror jeg...;p Tikk, takk!

Skrevet

32 år, og prøver på nr 3..Har hatt en SA og en kjemisk..Ett år siden vi begynte å prøve...Har masse symptomer nå, å skal ha mensen til fredagen...Håper spiren sitter denne gangen:-)

Skrevet

er 30, prøver for første gang, er på 11.pp. Har mistanke om tette eggledere etter en operasjon for mange år siden og har time på sykehuset i september, men jeg vil så gjerne få det til uten inngrep!! IKM om 2 dager!!

Skrevet

Heisann

36 år (uææææ...) og forsøker på vår første.

Inni vår 4. pp ettersom TR kom nå i dag faktisk...

Skrevet

Hei! Blir 34 i år, venter på å få fjernet spiralen av spesialist den 23 juni. To barn; jente -05 og gutt -09. Blir isåfall mitt 3'dje keisersnitt, har to akutte snitt fra før, så blir planlagt snitt denne gang, om vi lykkes;-). Lykke til alle sammen;-)))

Skrevet

Hei,

er ikkje riktig 30 enda men blir det om 2 mnd så føler det er riktig tråd for meg. Eg og sambueren min prøver på nr.1. Har prøvd siden november 2010. Ble gravid på første forsøk da men det ble oppdaget MA i uke 12 i slutten av januar. Blødde cirka en måned før vi begynte å prøve igjen. Er nå i 4pp uten at noe har skjedd! Merker eg begynner å bli litt utolmodig da det gikk så greit på første forsøk. Det var kanskje nybegynner flaks :)

Dersom en en gang finner ut at en må utredes så har eg hørt at det er slik at en må ha prøvd i over ett år. Teller de da fra når eg begynte å prøve eller etter eg hadde MA??

Skrevet

Hei AugBarn, leit å høre om ma´en. Jeg teller med alle måneder fra prøvestart, og ikke bare fra sa´en, og gikk til legen 12 måneder etter at vi startet å prøve. Men når jeg nå må vente i ytterligere 6 måneder på å komme inn til utredning angrer jeg på at jeg ikke gikk et par måneder tidligere - og slo en plate og sa at vi hadde prøvd i ett år :P

Skrevet

Hei Frk Hansen,

så man teller altså fra man begynte å prøve. Det teller liksom ikkje med at man ble gravid? Tenker på ein måte at me veit jo at eg kan bli gravid men kan jo dukke opp flere problemer. Er vel slik at når man først har hatt en SA/MA så er sjansen bittelitt større for at dette kan skje neste gang også?

Kjem til å være veldig nervøs neste gang eg blir gravid trur eg. Var bare tilfeldig at eg fant ut at eg hadde hatt en MA. Synes det er kjemperart at kroppen ikkje sa fra!!

Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt om man gjør det, men jeg gjorde ihvertfall det :) Legen stilte ikke noe spørsmål ved det. Men: hun sa at det var mulig at jeg ble nedprioritert ved henvisning til utredning, og i og med at innkallingen er til om et halvt år så kan det vel hende jeg ble det også.

De sier jo at sjansene for en ny SA er like stor/liten som om du ikke har hatt en SA tidligere om det har skjedd én gang, men jeg tenker som så at om en aborterer habituelt så må det jo starte en gang - med en abort. Og når det har skjedd en gang så er ihvertfall jeg redd for at det skal skje på nytt, statistikk eller ei :P

Ikke så optimistisk svar herfra altså, men vi får prøve å tenke positivt å tro at det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...