Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Blir ikke helt enig med meg selv. Har den første utgaven av Iphone som kom. Den funker sånn noen lunde greit. Den har bare blitt så inn i hampen treg. Får jeg en sms og trykker for å få denne opp på skjermen så tar det flere minutter før den dukker opp. Det samme skjer inn i mellom når jeg skal svare på anrop også. Ikke finnes det oppdateringer til denne lengre heller. Har lyst på Ipone 4. Eneste jeg er litt skeptisk til er at det er glass på baksiden av tlf. også. Ryktene sier at Iphone 5 kanskje kommer uten glass bak, men den kommer jo ikke før om ca 1/2 år. Noe som er litt for lenge til. Blir ikke enig med meg selv i om jeg skal kjøpe 4'ern. Har ikke den beste økonomien heller. Men mobil må jeg ha. Ville dere brukt rundt 2500 kr. på mobil nå (det er med binding på den)? Tenker så det knaker.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Ikke noe å tenke på, du bør spare penger når du har dårlig økonomi.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Du har ikke den beste økonimien, men telefon må du ha?? Altså av de dyreste mobilene som er å få kjøpt? Herreguuud, ikke rart det er mye aktivitet på gjeldsordningstråden de siste dagene, hvis holdninga er så slett. Kanskje du bør lese den tråden før du smeller bort penger på unødvendighet, når du ikke har råd. Det finnes knallbra telefoner til 2500 kr cash kontant. Ca 1 kr å kjøpe på abonnement. Stormannsgalskap.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Mulig det er stormannsgalskap ja, men jeg bruker tlf. til mye mer enn å ringe med. Derfor passer Iphone så bra. Ikke er jeg av dem som bruker penger på kremer, sminke, klær, sko, kino, resteurant, alkohol, hobby osv. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå