Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Sønnen min på 10 mnd slo seg akkurat i en kant på skuffa. Ble ikke hull, men kanten traff på ytterkanten av øyenbrynet, og han fikk en skikkelig kul.. Burde jeg dra til legen? måtte trøste han i nesten 10 min, og før når han har slått seg har han kun ville ha trøst i 2 minutter.. Han virker pigg nå da og leker seg fint Men burde jeg reist til legen? om ikke, kan jeg legge han om 45 min for en kvil eller burde jeg holde han våken????
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Er det hjernrystelse du er redd for? med mindre han virker svimmel, er kvalm eller har besvimt, så er det ingen fare. Observer han og gi evt en paracet. Legen kan ikke gjøre noe annet... med mindre du vil ha han til CT undersøkelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå