Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 30 min på tredemølla og 20 min styrke og mage, rygg 3 ganger i uka kl 06.30 før jobb. Trener for å få mer overskudd og utholdenhet, bli mindre trøtt og for å gå ned litt i vekt. Enn du? Siden du spør...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Aerobic og styrke en gang pr uke. Ellers prøver jeg å få til en joggetur i uka, litt zumba hjemme og noen gåturer. Spør fordi jeg trenger litt motivasjon til å fortsette dette. Trener mest fordi jeg er redd kroppen skal bli slappere enn den er. Har et litt forvrengt syn på det hele, usunt rett og slett. Sliter med dårlig samvittighet når jeg ikke trener, og har ikke overskudd hver dag... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå