Gå til innhold

Hvor ofte trener du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trener du?

Og hvorfor trener du? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet

Skrevet

30 min på tredemølla og 20 min styrke og mage, rygg 3 ganger i uka kl 06.30 før jobb.

 

Trener for å få mer overskudd og utholdenhet, bli mindre trøtt og for å gå ned litt i vekt. :)

 

Enn du? Siden du spør...

Skrevet

Aerobic og styrke en gang pr uke.

Ellers prøver jeg å få til en joggetur i uka, litt zumba hjemme og noen gåturer.

 

Spør fordi jeg trenger litt motivasjon til å fortsette dette. Trener mest fordi jeg er redd kroppen skal bli slappere enn den er. Har et litt forvrengt syn på det hele, usunt rett og slett. Sliter med dårlig samvittighet når jeg ikke trener, og har ikke overskudd hver dag...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...