Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Fødte for 4 uker siden. Har blødd jevnlig siden det, i mer eller mindre grad. Igår begynte jeg å fossblø. Fylte ett nattbind på en time. Kjenner at det renner. Det kommer litt slimaktige "slintrer", ikke klumper. Hinnerester? Hva bør jeg gjøre? Avvente, vil det roe seg? Ringe barsel? Redd for å måtte inn på sykehus igjen, til utskraping etc. Hater sykehus. Vil bare bli bedre og ferdig med denne barseltiden!! Noen som har opplevd liknende?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg mistet store mengder blod rett etter fødsel (ca 4liter) Blødde moderat i 6 uker m slimlignende til tider. Så kom mensen kjapt og da blødde jeg helt sinnsykt. Oppsøkte da lege og fikk tabletter som stoppet det litt. Ikke helt det samme men jeg hadde nok sjekka opp sånn at det ikke er noen rester inni der. Skjønner godt du vil bli ferdig. Slitsomt m blødninger..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Etter siste fødsel hadde jeg rester etter morkaka... Kan ikke huske at det var noen voldsomme blødninger - men smertene var enorme! Føltes seriøst ut som å komme i sluttfasen på en fødsel igjen :-O Men jeg vet jo ikke om de smertene er like på alle da.... Men uansett ville jeg jo ringt føden eller fastlegen - bare for å vite ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 takk for svar dere Skal til fastlegen min kl 14. Frem til det blir jeg sittende på skåla... urgh... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå