Gå til innhold

noen fra Stavanger/Sandnes område?


Smiley85

Anbefalte innlegg

for dere som ønsker å bli med i facebook gruppa vår, send meg en privat melding med navnet ditt, så skal jeg invitere deg :)

 

vi er allerede hele to medlemmer, hoho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E 9+4 i dag og UL nummer 2 er overstått. Fortsatt er det 2 eggede tvillinger.

Tar ul pga hadde en spontan abort i fjor og så er det for å betrygge meg sjøl at d enda er liv.

Men heilt sprøtt me tvillinger når det e ingen i slektene våre som har tvillinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt uvirkelig, og gleder meg til legetime først, og enda mer til ul - å se bevis på at det faktisk er sant at det vokser liv der inne i magen.. Surrealistisk er det ikke?! Jeg har trilling-gen i familien så det blir bra å se hva jeg har i vente.... Tipper en holder i massevis, men det må man jo bare ta som det kommer :)

 

Utenom usannsynlig trøtthet har jeg ikke merka noe til huleboeren/e, men i dag måtte jeg stoppe bilen på vei hjem for å ikke kaste opp i bilen.. Det gikk fort over, og håper det ikke blir verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har eg vært på UL, og guu så fantastisk! man tenker avogtil i siste sekund at det er jo bare min flaks om det er 3 stk inni der eller det er noe galt, men det var kun en baby, med ett flott nydelig bankende hjerte, lengden var på 8,4 mm og pulsen 118. selv om det er veldig tidlig også så smått, så er det allikevel sååå stort å se at det er et liv i magen min.

 

ble ingen gråting, men både jeg og sambo var ganske emosjonelle på vei ut døra. nå gleder jeg meg til den ordinære i slutten av august.

 

 

<3 <3 lykke <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, syns egentlig ikke jeg er så gammel jeg da ;) hehe, har ikke følt meg klar før nå. Å det er jo også viktig. godt å ha levd litt før man får barn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, siden gruppa er hemmelig så må du få invitasjon, men send meg en pm med navnet ditt, så adder jeg deg og inviterer deg til gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så kjekt å lese at alt sto bra til med den lille huleboeren din :)

 

Jeg har også vært på ul i uke 8, og alt er som det skal være! Hjertet banket som bare det, og alle verdier var normale - så nå gleder jeg meg masse til neste ul i uke 12! Jeg gikk også til 5 jordmødre, og fikk time når jeg ønsket.

 

 

Hemmeligheten min har begynt å lekke litt nå etter at hjertelyd er påvist - så vanskelig å holde på en nyhet som dette! Samboeren min lar det heldigvis være opp til meg å avgjøre når vi fortelle, så da har jeg kunnet lekke nyheten uten dårlig samvittighet ovenfor han. Hva med dere, klarer dere å holde det hemmelig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

 

Er 23 år fra Stavanger. Har foreløpig termin 2 januar :) Har også veldig lyst til å være med i den gruppa, så sender en PM med navnet mitt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jenter nå er vi hele 3 medlemmer i facebookgruppa vår :)

 

og om noen flere vil være med så send pm til meg, med navnet ditt og eventuellt åssen profilbilde ditt ser ut, slik at det er enkelt å finne deg :)

 

og vips, er du med i gruppa :)

 

ellers håper jeg at formen til januarjentene er stigende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 år og bor i Sandnes, termin 11 januar og er førstegangsgravid.

Sender en pm til Smiley i håp om å få være med i gruppen på facebook :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

26 år fra Sandnes, termin rundt 23 januar. Studerer i Bergen, men skal hjem igjen til Sandnes våren 2012. I og med at jeg og sambo venter barn kommer vi nok til å være en del hjemme i Sandnes også (for å se familie og slikt). Hadde derfor vært kjekt å følgt med på hva dere drev med i tilfelle jeg var hjemme når dere hadde treff eller noe og blitt kjent med andre ventende:)

 

Sender en pm til Smiley85

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen :)

 

jeg har termin 17 januar. Bor i sandnes sammen med samboer men flytter nok til stavanger i løpet av høsten.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei.

Jeg er litt sent ute her. Bor i Stavanger, er 31år og venter mitt første barn.Gleder meg veldig. Termin er 16.januar. Hadde vært hyggelig å bli med i termingruppe og møte andre i samme situasjon:)

Jeg forsøkte å joine facebook-gruppa, men har ikke fått noe svar;)

Håper på invitasjon;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei alle sammen :D

Er 24 og bor i Stavanger :) Første bebis her og har termin nyttårsaften og 08.01.12 Så ho kommer vel på nyåret :D

Håper på invitasjon på FB :) Hadde vært så kjekt å komme i kontakt med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...