Gå til innhold

Jeg synes fredriksen tvillingene er :((((

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som transer begge to.. :P

Skrevet

Money doesn't buy class, that's for sure!

Skrevet

Synes uansett om de ikke er noe flotte jenter eller ei, så er de fleste som skriver her misunnelige på dem. Hvem ville vel ikke vært i deres sko??? Og da tenker jeg faktisk på kontoutskriften. Skal vedde på at flere av dere selv hadde fikset på noe om dere hadde hatt råd.

Dette er så typisk jenter. Ikke rart om det er mye mobbing i hverdagen sier jeg. Misunnelse er jammen meg en stygg sykdom!

Er dere så perfekte selv da? Meld deg på Miss Norway eller noe da vel :-)

Skrevet

janteloven på sitt beste!!!

Ikke tro du er no....

Skrevet

Misunnelig på pengene? Selvsagt!

Misunnelig på utseendet? Overhodet ikke!

De er et glitrende eksempel på at all verdens penger ikke gir deg stil og klasse. De klarer å få Gucci til å simpelt ut. Godt jobba!

Skrevet

Helt enig med 08.34.

Skrevet

Så ufine dere er!! Lærer dere ungene deres å dømme sånn etter utseende og eller? Kom i hvert fall ikke å syt her inne den dagen sier noe stygt om dere eller deres unger!!

Skrevet

Hva er poenget ditt med innlegget ditt? Hva ønsker du å oppnå??

Skulle gjerne likt å sett ditt tryne!

Og hadde faren din vært god for mangfoldige milliarder, så er jeg sikker på at du hadde gjort ting med utseende ditt også.

Smaken er som baken: delt.

Jeg sier ikke at jeg synes disse jentene er flotte, men lager da ikke et innlegg om de på en nettside for å poengtere dette.

Som du innrømmer det selv....misunnelse!!

Skrevet

Dette er mobbing. Å kritisere utseendet til folk er lavmål, og selv om disse to er kjente fjes, betyr ikke det at det er greit å legge ut innlegg på nettet hvis eneste hensikt er å snakke nedsettende om utseendet til noen.

Skrevet

Utseendet? Det er kritikk av stilen. Jentene er i utgangspunktet både søte og flotte. Klesstilen og sminken er dessverre ofte simpel og ukledelig.

Skrevet

Jentene ser helt normale ut i forhold til vanlige andre jenter.

De er ikke veldig vakre, men det er normale,gjennomsnittlig pene.

Det er jo lett å se at de blekner i forhold til celina middelfart (bildet av dem) MEN de hadde ikke bleknet i forhold til en vanlig jente next door..

Saken er den at de er rike og velykket og da må de være glansbilder også??

Skrevet

Det er ingenting galt med utseendet deres. Det er noe galt med stilen. Dermed blir din glansbilde kommentar utrolig tåpelig.

Det er lov å kle seg pent selv om man er rik :) Mange rike mennesker klarer det.

Skrevet

Herregud! Hva er dette å diskutere egentlig?!? Smaken er som baken og den er delt ;)

Skrevet

Selvfølgelig er dette trakassering! Det er ikke lov heller,å henge ut navngitte personer på en krenkende måte.

Herregud det er jo mange "kjendiser" som har dårlig smak og ser mindre bra ut,akkurat som blant normale folk. Hvem gidder å legge ut et innlegg på nettet om noe så ubetydelig og uinteressant? Har selv knapt nok lagt merke til hvordan de ser ut,gadd ihvertfall ikke trykke på linken,de ser ut som unge jenter som er opptatte av klær og sminke.

Tipper en god del av dere dibere hadde perioder i ung alder hvor dere var mindre heldig med både hår,sminke og klesstil. Det har ingenting med penger å gjøre.

Skrevet

Trakassering? Da er jo omtrent alt som skrives om kjente mennesker trakassering. Dette går ikke på utseendet til jentene, men stilen i enkelte sammenhenger. Å kritisere et antrekk er ikke trakassering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...