Gå til innhold

Plutselig var tiden inn for å flytte til Bli gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg vel flytte inn på Bli gravid, har ventet og lengtet så lenge på at mannen skulle bli klar for en til, men nå er det jeg som tviler..

Men spiralen er borte og mannen er ivrig så da er det vel muligheter for ei spire snart.. Kjenner det iler gjennom kroppen bare jeg tenker på det.. Blir en spennende sommer dette ..

Lykke til til dere alle, til dere som har en mann som ikke er klar så gi de litt tid og ikke mas, men forklar hvorfor du ønsker flere barn.. jeg fikk forståelse, det bare tok litt tid...Det er utrolig koselig å gå inn i denne prosessen sammen, sist gang bare skjedde det så nå nyter vi spenningen sammen..

Kjenner jeg gleder meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, og jeg blir med!!! I går fikk jeg klarsignal av samboer, så i kveld blir p-pillen byttet ut med folat :):) Herreguuud så spennende!!!

Han er vel ikke fullt så entusiastisk som meg, men godtar at jeg slutter på pillene, og er "klar over hva konsekvensen kommer til å bli" som han sier selv :P Men han ville IKKE jeg skulle fortelle noen at jeg har sluttet på pillene, og han vil heller ikke vite når jeg har el... Så her er det jeg som styrer skuta :) Likevel godt fornøyd etter å ha vært ut og inn her i perioder de siste 3 årene... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...