Gå til innhold

Dagen i går :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Tirsdag til onsdag overnattet jeg hos min far med mitt barn. Onsdagsmorgen var meningen, at jeg skulle en tur på helsestasjonen, men hvor vi forsov oss. Vi våknet vel rundt kvart på 11. Rundt 11, halv 12 ble det mat. Matbordet står sånn, at man ser rett over til naboen. Det er kun to hus ved siden av hverandre. Rett som jeg skal gå i gang med mating, hører jeg noe voldsomt bråk. Bråket kom sidelangs og fra luften. Da oppdager jeg, at det står en sykebil hos naboen, og luftanbulansen er på vei til landing. Da fikk jeg selvsagt et godt sjokk. Det er et eldre ektepar som bor i huset. Jeg ser, at det jobbes utafor huset. Jeg ser heldigvis ikke så veldig mye. Etter en stund kommer huseier til min far, ut i fra huset til de eldre. Hun gråter voldsomt og er veldig oppskaket. Jeg ser, at de kjører avgårde med mannen. De kjører veldig rolig, og luftanbulansen flyr tomhendt tilbake. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Det er mye helsepersonell, og da tenker jeg, at det ikke lover noe godt.

 

Etter en stund gjør jeg klart til å reise avgårde. Dropper like innom huseier for å høre hva som egentlig hadde skjedd. Da får jeg skrekken. Naboen har hengt seg fra terrassen, han var lei livet. Konen hadde funnet han, og varslet. Dette var noe han hadde planlagt lenge, hadde også skrevet avskjedsbrev til kona.

 

Jeg er sjeleglad for, at jeg slapp å se hengingen. Det vet jeg ikke, om jeg hadde overlevd. Heldigvis er dems terrasse i skyggesiden fra vinduet til min far.

 

Dette var nå det siste jeg hadde trodd. En svært så hyggelig og oppegående mann. Kjempe kjekke naboer.

 

Heldigvis fikk jeg sms i kveld fra far, mannen ligger i respirator. Da er det et lite håp :)

 

Lite man vet hva, som foregår innenfor andre sine 4 husvegger. Og like godt er kanskje det..

 

Måtte bare fortelle, det gjorde inntrykk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn av meg gjorde også det før 2 år siden.. 23 år gammel var han..huff

 

Er ikke noe artig å være vitne til noe slikt.. :/

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...