Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette, og kan ikke snakke med mannen min om det. For et års tid siden var jeg litt på flørtern med en fyr, kjempedumt såklart siden jeg er gift, men kuttet ut før det skjedde noe veldig galt. Vi var ute sammen et par ganger, og ja, jeg kysset ham men ikke noe mer. Heldigvis lot han meg være da jeg tok beslutningen om å kutte ut, jeg var redd det ikke skulle bli så lett for han er en litt intens type. Møtte tilfeldigvis på ham i helgen, snakket bare to minutter om løst og fast. I dag fikk jeg blomster tilsendt på jobben med kort "Godt å se deg igjen. Ring meg! Hilsen han du vet" Jeg blir helt uvel av dette, håpet jeg var ferdig med dette. Jeg har ikke lyst å ringe men er redd konsekvensen om jeg ikke gjør det... Ja, skulle tenkt på dette før, så det trenger dere ikke fortelle meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg vil ikke kalle det en stalker. Det var da normalt at dere møttes tilfeldig, og du snakket litt med ham. Han håper dermed at det kan bli dere igjen. Men skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan si nei til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå