konemor med gutt+spire:) Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 var innlagt med mage smerter sist helg med kraftig uvi. gått på antibiotika til i går. i dag våkna jeg med litt sår hals og litt vondt i ene øre. verken i halsen og øret ble verre og nå har jeg så vondt at jeg ikke kan prate, ikke svelge og har i tilleg kløe, stikkninger og vondt i begge ørene. det renner fra øynene mine. ikke tett i nesa men nesten som det er vondt i den. feberen går som en jojo og paracet virker ikke på plagene eller feberen. venter jeg til i morgen med å ringe? føler meg som en baby som ikke er sterk nok til å holde hodet selv. bare vingler. så slapp at jeg ikke vet om jeg kan holde kroppen oppe når jeg må tisse. tror ikke at babyen har det vondt fordi jeg har det. men er det ikke noe med feber når man er gravid?? aner ikke. er bare helt dau følest det som... blir bare verre og verre.
Maia&Mathias <3 Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg ville absolutt ringt til legen!! D er noe med overoppheting med feberen ift babyen men har aldri hatt d sjøl så er ikke helt sikker... Men greit for din egen del å sjekke, er jo mulig du må ha en ny antibiotikakur for virker jo ikke som den du har tatt virka! Huff, god bedring til deg. Ikke no godt å være syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå