Lykkekløver Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg tenkte å ta en ultralyd i uke 12 for å sjekke om alt er bra med den lille. Vi flytter noen uker etter til utlandet så jeg trenger å vite at alt er ok før jeg drar. Har dere positive erfaringer med Majorstuaklinikken og er det lang ventetid der, så det lønner seg å bestille time tidlig? Er bare i uke 7 enda.
Hortensia85 Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Hei Jeg var på Majorstuaklinikken i Bergen og tok 3D/4D-ultralyd i uke 27 og var strålende fornøyd Hun va veldig flink og hyggelig hun som tok ul og var ikke lang ventetid i det hele tatt Men så lenge du vet når du vil så er det jo bare å ringe å bestille time, jo tidligere du bestiller jo sikkrere er du jo på å få time når det passer deg Lykke til
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Jeg tok ultralyd på majorstua klinikken i Bergen i uke 14. Vanlig ul, gikk ikke så bra med 3D, fordi det var for tidlig ennå i svangerskapet. Kostet 1200 kroner da. Ringte og fikk avtalt time uken etterpå, kjempehyggelig dame som svarte på alt vi lurte på. Selv om det var dyrt, så angrer jeg ikke på at jeg tok den ultralyden! :-)
Soon to be mum Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jøss! Har han åpnet klinikk i Bergen også? Så arti. Jeg jobbet for Josef Ekgren før, på klinikken hans på Majorstua. Josef er en omdiskutert person, men alle pasientene hans elsker han over alt på jord og han er opptatt av å ha flinke folk som jobber for seg. Jeg skal definitivt dra dit for å få tatt en 3D ultralyd hvis jeg bare noen gang blir gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå