Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet til rekkehusog vi venter barn...Vi har pusset opp barnetsrom, malt den rosa(jente) og merket bare nå nylig at alt røyken fra nabodama som røyker på terrassen hver time(dag og natt ser det ut sånn) kommer inn i barnetsrom om vi har åpent vindu....

 

Er det noe vi skal gjøre, rettigheter, osv, når det gjelder dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk borettslagets reglement, kan jo ta en prat med dama

 

Skrevet

Enn så lenge har folk lov å røyke på egen eiendom. En av de store ulempene med å bo i blokk, rekkehus, flermannsbolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...