Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Vi har nettopp flyttet til rekkehusog vi venter barn...Vi har pusset opp barnetsrom, malt den rosa(jente) og merket bare nå nylig at alt røyken fra nabodama som røyker på terrassen hver time(dag og natt ser det ut sånn) kommer inn i barnetsrom om vi har åpent vindu.... Er det noe vi skal gjøre, rettigheter, osv, når det gjelder dette????
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 sjekk borettslagets reglement, kan jo ta en prat med dama
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Enn så lenge har folk lov å røyke på egen eiendom. En av de store ulempene med å bo i blokk, rekkehus, flermannsbolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå